"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2016 Брой 12, 2016

Учи, за да… работиш!

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
24-03-2016
in Брой 12, 2016
A A

До началото на август всички стандарти трябва да са готови. Ще са ясни механизмът на финансиране и натовареността на педагозите. „Държавните образователни стандарти всъщност са днешните наредби, по които се управлява системата. Но те са усъвършенствани според изискванията на времето и коригират забелязаните през годините недостатъци“, коментира Диян Стаматов по време на среща с педагогическата общност в община Тетевен. И уточни, че до момента са утвърдени 51 учебни програми. Върви подготовката и на новите учебници, съобразени с новата учебна програма. За първи път на експертите от МОН и регионалните инспекторати изрично е указано да не се включват в авторските колективи, за да няма конфликт на интереси и никакви съмнения, че ще лансират учебниците, на които са съавтори. Драмата с новите учебни програми и старите учебници явно не се състоя. Учителите вече се подготвят да работят така до ноември, когато новите учебници ще влязат в българското училище, но след като гилдията е изказала мнението си за тях. Пак учителите са тези, на които се пада задачата да „преведат“ сложния език на трудните по правило учебници. На срещата не бе подмината темата за квалификациите, за които са предвидени немалко средства и немалко програми. Квалификацията обаче не трябва да се прави заради самата инициатива, а да бъде подчинена на конкретни нужди – на училището, на учителя. Само по Националната програма „Развитие на педагогическите специалисти“ за тази година са предвидени 600 000 лв.

Четете повече в бр. 12, 24 – 30 март 2016 г.

Normal 0 21 false false false BG X-NONE X-NONE „Само за година променихме немалко неща. Предприемачеството вече е факт в учебния план на първокласниците.

Your Image Description

Свързани статии:

На фокус са стандартите Чуй гласа на млада Европа Default ThumbnailНовите учебници – под лупа Default ThumbnailМОН предлага повече програми за партньорства

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Реформи

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Педагогика, година LXXXVIII, книжка 2, 2016

Next article

Училището трябва да бъде „ограден двор”

Next article
Училището трябва да бъде „ограден двор”

Училището трябва да бъде „ограден двор”

Отново иде „Данониада“

Отново иде „Данониада“

Пазим ли децата от насилие

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"