"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching Съдържание на сп. “Чуждоезиково обучение”, 2024 г.

Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2024, година XLXI

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
22-10-2024
in Съдържание на сп. “Чуждоезиково обучение”, 2024 г.
A A

Analysis of the Morphological and Lexical Aspects of the Turkish Sections in the Work “The Second Journey of Bacho Kiro”

Abidin Karasu
Istanbul Medeniyet University (Turkey)

https://doi.org/10.53656/for2024-05-01

Abstract. Among the Turkish dialects, Bulgarian dialects hold a special place and importance. Bulgarians who ruled over Ottoman territories for many years spoke Turkish effectively…

SEE MORE

 

 

 

За животните във фразеологията – буквално (върху материал от сръбската и хърватската фразеология)

Мартин Стефанов
Sofia University

https://doi.org/10.53656/for2024-05-02

Absract. Настоящата студия анализира фразеологичните единици с компонент съществително име, назоваващо животно (или част от тялото на животно), в чиято изходна структура се изразява вид интеракция между човек и съответното животно…

SEE MORE

 

 

 

 

Морфофонологични, фоносинтактични и лексикално-семантични аспекти на словното ударение в испанския език

Милена Маринкова
Sofia University

https://doi.org/10.53656/for2024-05-03

Absract. В тази статия се прави преглед на най-важните особености на ударението в испанския език чрез анализа на неговите основни лексикални модели и неговата реализация в номиналната и вербалната парадигма, както и на фоносинтактично и лексикално-семантично равнище за целите на чуждоезиковото обучение…

SEE MORE

 

 

 

 

Положителна учебна среда за обучение по дигитална и медийна грамотност

Данаил Данов
Sofia University

https://doi.org/10.53656/for2024-05-04

Absract. Статията е с фокус върху възможностите за създаване на ефективно работеща учебна среда, чиято цел е формирането на компетенции в обучаемите…

SEE MORE

 

 

 

Интегриране на музика в езиковото обучение

Anna Georgieva
Sofia University

https://doi.org/10.53656/for2024-05-05

Absract. В статията се представят примери за интегриране на музика в учебния процес на родно- и чуждоезиковото обучение…

SEE MORE

 

 

 

Специализиран икономически немски език в текстов вид Годишен доклад (Geschäftsbericht)

Силвия Василева
University of National and World Economy

https://doi.org/10.53656/for2024-05-06

Absract. Статията разглежда основни теоретични постановки по отношение на специализирания език и видовете специализирани икономически документи…

SEE MORE

 

 

 

Стратегии за прогнозиране в печатните медии в рамките на дискурсно-историческия подход: анализ на новините за фемицид

Гюлсюм Сонгюл Ерджан
Нур Бану Елбюлкен
Исмаил Оркун Атасой
Dokuz Eylül University (Türkiye)

https://doi.org/10.53656/for2024-05-07

Absract. Новините в печатните медии отразяват редакционната политика на вестника, в който се публикуват, чрез подбор на езиков ресурс…

SEE MORE

 

 

 

Сравнение на референтни езикови рамки за различни по типология езици в изпитните системи по италиански и китайски като втори език

Антония Цанкова
Радея Гешева
Sofia University

https://doi.org/10.53656/for2024-05-08

Absract. Статията представя наблюдения относно прилагането на Общата европейска езикова рамка и Китайската референтна рамка в изпитните системи по италиански и китайски като втори езици…

SEE MORE

 

 

 

В памет на Александър Иванов

Dr. Nadezhda Deleva
Prof. Dimitar Vesselinov, DSc.
Sofia University

https://doi.org/10.53656/for2024-05-09

SEE MORE

 

 

 

Нов учебник по руски език за българските духовни училища

Диана Боримечкова
Rakovski National Defence College

https://doi.org/10.53656/for2024-05-10

Absract. Новото издание на Пловдивския университет се разглежда като учебник по руски език за специални цели в областта на православната теология и богослужение, който наред с това може да служи и като помагало за опреснителен курс или за самостоятелно учене…

SEE MORE

 

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailForeign Language Teaching, Number 2/2024, Volume 51 Default ThumbnailForeign Language Teaching, Number 3/2024, Volume 51 Default ThumbnailForeign Language Teaching, Number 4/2024, Volume 51 Default ThumbnailСп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2024, година XLXI

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Нов STEM център в Математическата в Шумен

Next article

Националната галерия с безплатни програми за деца

Next article
Образователна програма в Националната галерия

Националната галерия с безплатни програми за деца

Образованието и грижите в ранна детска възраст са решаващи за развитието на всеки индивид

Образованието и грижите в ранна детска възраст са решаващи за развитието на всеки индивид

Проф. Галин Цоков и Н. Пр. Дай Цинли

Над 500 китайски студенти учат у нас

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"