"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2015 Брой 31, 2015

Гимназия и бизнес обучават кадри в Казанлък

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
30-07-2015
in Брой 31, 2015
A A

„Става дума за 26 ученици от IX и 24 ученици от XI клас“ – коментира за „Аз-буки“ директорът на училището Мариана Демирева. Гимназията е сред първите две избрани да се включат в пилотния 4-годишен проект ДОМИНО (Дуално образование за модерните изисквания и нужди на обществото) за въвеждане на принципите на швейцарската дуална образователна система. Учениците от Казанлък ще се обучават в специалността „Машинен техник – машини и системи с цифрово програмно управление“. Партньори на гимназията са водещи фирми в машиностроенето – „Арсенал“ АД, „М+С Хидравлик“, „Строителна механизация“ АД и „Гуала Клоужърс“. „Основният аргумент при избора на училището са добрата професионална подготовка на нашите ученици и дългогодишната съвместна работа с фирмите по различни проекти и програми за провеждане на изнесена практика в тях“ – обяснява Демирева. Освен това става дума за обучение в специалност, в която има търсене на работна ръка не само в района на Казанлък. Програмата предвижда в IX клас учениците да учат четири дни общообразователни предмети и един ден теория на професията. В X клас те ще имат един ден теория на професията, три дни общообразователни предмети и един ден ще са на работа. А в XI и XII клас ще прекарват два дни в училище и три на работа. Програмите и учебните планове, по които те ще се обучават на теория и на практика, са разработени с помощта на експерти от Швейцарския федерален институт за професионално образование и обучение и представители на реалния бизнес. Целта е да бъде изготвено такова учебно съдържание, което да осигури знанията и компетенциите на учениците, с които те да могат да се справят във всеки един момент на своите работни места.

Четете повече в бр. бр. 31, 30 юли – 5 август 2015 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Втори сме в света по математическа лингвистика Мъртвите души в дневниците Още 9 млн. лв. за 11 национални програми Default ThumbnailПовече програми и повече пари

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Училище

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

София – домакин на годишната среща на неделните училища

Next article

Педагогика, година LXXXVII, книжка 7, 2015

Next article

Педагогика, година LXXXVII, книжка 7, 2015

"Математика и информатика", книжка 4, година LVIII, 2015

Стратегии на образователната и научната политика, година XXIII, книжка 4, 2015

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"