"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2016 Брой 35, 2016

Модерното училище е иновативно

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
01-09-2016
in Брой 35, 2016
A A

„В новата стратегия за развитие на нашето училище сме заложили в голяма степен на използването на образователните технологии в учебния процес“, продължава директорът. Приемането й предстои до дни, а по нея e работил целият екип на училището. В документа се предвижда образователните технологии да се прилагат по всички предмети и във всяка една класна стая. „Разбира се, ще се търси баланс в прилагането им, тъй като технологиите все пак са просто още едно средство за обучението на децата“, уточнява 35-годишният директор, който зае поста след назначаването на Диян Стаматов за зам.-министър на образованието. И сега е изправен пред предизвикателството да поддържа и развива реномето на 119. СУ, което още преди 1989 г. се свръзва с прилагането на иновативни методи на преподаване. Ангелов споделя още, че училището ще се възползва от възможността, разписана във влезлия в сила Закон за предучилищното и училищното образование, да се създават иновативни паралелки. „Ще положим усилия да предложим подобно иновативно обучение във възможно най-кратко време. Надяваме се от следващата година, съобразено с всеки класен ръководител, още в началния етап да се въведат по-различни подходи“, казва той. И добавя, че за това помага и възможността по новия просветен закон всеки клас да има отделен учебен план. „И сега екипът ни работи с различни образователни платформи. Ще проведем и вътрешноинституционално обучение, за да може всеки да прилага тези технологии в своите часове“, разказва още Ангелов. И веднага обвързва въпроса с необходимостта от квалификация на учителите. По думите му е добре, че те вече са длъжни да трупат нови знания и умения. При това не само в областта на образователните технологии. Освен това квалификациите ще бъдат съобразени с училищната стратегия и със специфичните нужди от конкретни знания и умения на преподавателите. Особено внимание ще се обърне на това точно кои от тях имат нужда от подкрепа и кои – от стимулиране. Директорът се надява да бъдат намерени и практични решения за финансиране на учителската квалификация.

Четете повече в бр. 35, 1 – 7 септември 2016 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Какво предвижда стандартът за гражданско образование Нови работилници в професионални школа в област Търговище Default ThumbnailВидеокамерите не създават доверие Повече пари и за образование, и за заплати

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Реформи

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Педагогика, година LXXXVIII, книжка 7, 2016

Next article

Обмяната на опит е най-добрата квалификация

Next article
Обмяната на опит е най-добрата квалификация

Обмяната на опит е най-добрата квалификация

Документация или дете – кое да изберем?

Документация или дете - кое да изберем?

Мотивация и инициативност

Мотивация и инициативност

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"