"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2017 Брой 24, 2017

Куражът да променяш системата

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
15-06-2017
in Брой 24, 2017
A A

В края на миналата година започва „Лидерска академия – квалификация за успешни директори на училища“. Първият по рода си проект е насочен към по-ефективното управление на учебните заведения и към подобряването на контактите между училищата и бизнеса. Директорите се запознават с техники за стратегическо планиране, менторство, управление на промяната, маркетинг и бранд. Сред тях е и Даниела Иванова.
Не концентрацията на средства променя системата, а хората. И не законите, а учителите обучават учениците. В това вярва тя. Само на 30 години през юли 2016 г. тя поема ръководството на малкото защитено школо със 76 ученици. Започва със създаването на устойчив педагогически екип. През отиващата си учебна година учителите са 12, а половината от тях са на възраст под 30 години. „Когато дойдох, заварих шестима колеги, а за новата учебна година планираме да бъдем 15“, разказва Иванова. Амбицията й е да обърне тенденцията и в училището да кандидатстват качествени и амбициозни млади хора. И първите стъпки са налице – двама от завършващите програмата на „Заедно в час“ избират да останат учители в 202. ОУ.
„Работим по програма за вътрешно менторство, така че по-младите да навлязат по-спокойно в професията и да използваме опита на по-възрастните колеги. Привлекателни за колегите са и възможностите на колектива – те виждат, че работят с експерти, които имат мнение и променят системата. Осигуряваме и участие в много проекти и обучения“, разказва директорката. Споделя още, че започват и програма за личното и професионалното обучение и развитие учителите.

Четете повече в бр. 24, 15 – 21 юни 2017 г.

Your Image Description

Свързани статии:

По-високи резултати на изпитите в IV и в VII клас Всяко дете – в клас Съвременна физическа среда за децата и учениците Свърши „горивото“ на масовизацията на висшето

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Реформи

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Български език и литература, книжка 3, година LIX, 2017

Next article

Всяко дете в клас – задача на задачите за държавата

Next article
Всяко дете в клас – задача на задачите за държавата

Всяко дете в клас - задача на задачите за държавата

Отговорности, ясни като алгоритъм

Отговорности, ясни като алгоритъм

Младите преподаватели са приоритет

Младите преподаватели са приоритет

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"