"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2017 Брой 25, 2017

Всяко дете в клас – задача на задачите за държавата

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
22-06-2017
in Брой 25, 2017
A A

Той ще обедини държавната и общинската власт в работата по обхващане и задържане на учениците в системата на предучилищното и училищното образование.
„В приоритетите на правителствената програма е записано, че държавата с всичките си инструменти, политики и институции ще работи за постигането на целта обхващане на всички деца в училищната система. Не само защото това е основният индикатор, който ни се поставя от ЕС, а защото най-голямата загуба на обществено благосъстояние е ранното отпадане на децата и учениците“, заяви министърът на образованието и науката Красимир Вълчев пред форума „Мерки за обхващане, задържане и превенция на отпадането на децата и учениците в детските градини и училищата. Ефективно взаимодействие между институциите“, организиран от МОН.
Във форума участваха ресорният вицепремиер Томислав Дончев, министърът на вътрешните работи Валентин Радев, заместник-министрите на образованието и науката Деница Сачева и Таня Михайлова, на финансите – Кирил Ананиев, на труда и социалната политика – Росица Димитрова, на МВР – Красимир Ципов, кметът на София Йорданка Фандъкова, представители на неправителствени организации, синдикати и регионални управления на образованието.
Министър Вълчев припомни, че децата, които са посещавали детска градина, след това пребивават повече класове в училище, имат по-малко дефицити на входа в I клас, имат по-голям шанс да прескочат рисковите V – VII клас, когато най-често отпадат от училище. Те много по-често завършват основно образование, добиват базова грамотност и професионална квалификация и са подготвени за пазара на труда.

Четете повече в бр. 25, 22 – 28 юни 2017 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Наркозависимите имат нужда от подкрепата на родителите Награди за децата със златни сърца Училището, което детето припознава като свое Възможности за всяко дете

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Училище

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Това лято ще реновирам кухнята

Next article

Успелите в училище успяват и в живота

Next article
Успелите в училище успяват и в живота

Успелите в училище успяват и в живота

Там, където децата се усмихват

Там, където децата се усмихват

18 медала от Балканската олимпиада по математика

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"