"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2017 Брой 27, 2017

Повече пари и за образование, и за заплати

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
06-07-2017
in Брой 27, 2017
A A

Повишаване на възнагражденията на учителите – натам ще бъдат насочени основно средствата за образование. Те ще нарастват с всяка година, а с тях и заплатите на хората, които подготвят бъдещето на страната. Това стана ясно на кръглата маса, организирана от Националното сдружение на общините и от Съюза на работодателите в системата на народната просвета. На нея бе поставено началото на „ремонта“ на философията на делегираните бюджети на ниво обмен на идеи. Във форума взеха участие зам.-председателят на парламентарната група на ГЕРБ и член на комисията по образование и наука Снежана Дукова, зам.-председателят на комисията Галя Захариева, министърът на образованието и науката Красимир Вълчев, представители на синдикати, на общините, директори на училища и на детски градини.
Моето дълбоко убеждение е, че каквото и да се реши да се прави, трябва да бъде за доброто на образованието, училищата, учителите и децата, категорична е Галя Захариева. Министър Вълчев напомни, че промяната във философията на делегираните бюджети е заложена в управленската програма на правителството. А парите за образование в голямата си степен се насочват за по-високи учителски заплати. „Изправени сме пред грандиозен проблем да имаме добре подготвени учители. Не го ли решим, ще следват други проблеми, свързани със социално-икономическото развитие на страната – категоричен бе Красимир Вълчев. – Би било непрофесионално, ако не реагираме на това предизвикателство. Средната възраст на учителите е над 50 години, до 10 години половината ще са в пенсионна възраст. През следващите години този количествен проблем трябва да бъде преодолян. Трябва да преодолеем и качествения проблем, като мотивираме младите хора с високи образователни показатели да изберат попрището на преподаватели. Резултатите от всички международни изследвания показват, че най-високи са те в страните, в които учители стават млади хора с високи резултати на изхода на гимназията.“

Четете повече в бр. 27, 6 – 12 юли 2017 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Кабинетът с мерки срещу отпадането За плагиатството няма давност Квалификацията – по приоритетни теми Усъвършенстват модела на оценяване на университетите

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Реформи

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Педагогика, година LXXXIX, книжка 5, 2017

Next article

Chemistry, Number 4/2017, Volume 26

Next article

Chemistry, Number 4/2017, Volume 26

Наши ученици с медали от Китай

Наши ученици с медали от Китай

Да търсиш заразяващото добро

Да търсиш заразяващото добро

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"