"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2018 Брой 16, 2018

По нелекия път на доверието

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
19-04-2018
in Брой 16, 2018
A A

Не се търси професионалната намеса на училищните психолози. Тази картина обрисуват данните от национално представително проучване на тема „Степента на отчужденост на родителите от училищния живот“. То е дело на изследователски център „Тренд“ и е проведено през февруари тази година. Резултатите бяха представени на форума „Да върнем родителите в училище“, организиран от българския евродепутат Асим Адемов. Домакин на проявата, в която се включи и министърът на образованието и науката Красимир Вълчев, бе Националната финансово-стопанска гимназия в София (за нея четете повече на стр.7). Участваха зам.-министърът на образованието и науката Таня Михайлова, началникът на РУО – София-град, Ваня Кастрева и нейни колеги от страната, директори и учители, представители на социалните партньори и на родителски организации, членове на обществени съвети и училищни настоятелства.
81% от анкетираните родители на деца от V до XII клас декларират, че са доволни от влиянието, което училището оказва върху тяхното дете. Също толкова отговарят, че имат доверие на учителите. В същото време, 80 на сто твърдят, че се доверяват единствено на детето си за информация, свързана с училищния живот. При това от децата си черпят информация за проблеми с поведението 42% от отговорилите, за добро поведение и заслуги – 59%, за положително развитие в ученето – 66%, а за затруднения в ученето – цели 77%. Проучването показва още, че близо половината от родителите се обръщат към училището едва при наличието на проблем.

 

Четете повече в бр. 16, 19 – 25 април 2018 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Необходим е център по училищна психология Default ThumbnailАгенция поема ОП за наука и образование 176 млн. лв. от REACT-EU в подкрепа на училищата Иновативни продукти от лечебни растения

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags АКЦЕНТ на броя

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Педагогика, година XC, книжка 3, 2018

Next article

Mathematics and Informatics, Number 2/2018, Volume 61

Next article

"Математика и информатика", книжка 2, година LXI, 2018

„Коперник“ прогнозира наводнения и свлачища

„Коперник“ прогнозира наводнения и свлачища

Природните науки отново с кабинети

Природните науки отново с кабинети

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"