"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2018 Брой 35, 2018

Квалификацията – по приоритетни теми

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
30-08-2018
in Брой 35, 2018
A A

Това ще се разпише в Наредба №12, стана ясно по време на Отрасловия съвет за тристранно сътрудничество в областта на средното образование. Измененията, представени пред социалните партньори, предвиждат представените от МОН приоритетни направления за квалификация за конкретната година да бъдат задължителни в системата.
Набелязаните приоритетни теми на национално ниво за учебната 2018/2019 г. са три. Първата е за формиране на умения за пълноценно използване потенциала на цифровите технологии, комуникация с учениците и с родителите в електронна среда, възможности за учене чрез използване на интернет, електронни образователни платформи и електронни учебни образователни ресурси, включително и STEM концепцията. Втората набляга на създаването на умения за позитивна емоционална среда, усвояване и прилагане на специфични стратегии, умения за сътрудничество и работа в екип, приложени в класната стая. Акцент на третата е формиране на лидерски умения и екипна работа в образователните институции.
По време на Отрасловия съвет стана ясно, че до края на август тази година МОН ще представи пред Изпълнителната агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж 2014 – 2020“ проект за квалификация на педагогическите специалисти по приоритетна ос 2 на Оперативната програма – „Образование и учене през целия живот“. Общият размер на средствата по процедурата са 20 млн. лв., от които 17 млн. лв. са безвъзмездна помощ от Европейския социален фонд и 3 млн. лв. – от национално съфинансиране. Дейностите трябва да започнат в началото на октомври тази година, а срокът на проекта е тригодишен. Заложено е обхващането на общо
39 000 педагогически специалисти от детските градини и училищата.

Четете повече в бр. 35, 30 август – 4 септември 2018 г.

Your Image Description

Свързани статии:

И детските градини на защитен режим Зрелостниците от професионалните гимназии също с две матури И първокласници ще повтарят Качественото военно образование е традиция за България

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Реформи

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Foreign Language Teaching, Number 4/2018, Volume 45

Next article

Пълни отличници стават магистри

Next article
Пълни отличници стават магистри (2)

Пълни отличници стават магистри

Пълни отличници стават магистри (2)

Пълни отличници стават магистри (2)

Неграмотността е загуба на обществено благосъстояние

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"