"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2019 Брой 4, 2019

Училищата се нуждаят от иновативна култура

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
24-01-2019
in Брой 4, 2019
A A

Сред тях са „Подпомагане на общините за реализиране на дейности за образователна десегрегация“, „Заедно в грижа за ученика“, „Мотивирани учители“, „IT бизнесът преподава“ и „Иновации в действие“, .
В обсъждането на националните програми се включиха членовете на Отрасловия съвет още на първото си заседание за тази година. „Програмите са с увеличен прогнозен бюджет спрямо 2018-а, което позволява на МОН да обхване всички политики, които са приоритет и се подкрепят и от Синдиката на българските учители“, коментира д.ик.н. Янка Такева – председател на Синдиката на българските учители. Тя не скри удовлетворението си от факта, че се предвиждат и повече средства за учителска квалификация.
„Освен да запазим всички доказано добри практики, всяка година трябва да правим и крачка напред. С националните програми за иновативните училища целим не просто да финансираме иновациите, а да насърчим всички училища да развиват култура на иновации. Във всяко училище има преподаватели, които прилагат иновативни методи. Целта е те да се прилагат и от колегите им, дори училището да не е сертифицирано като иновативно“, коментира министърът на образованието и науката д-р Красимир Вълчев.
В Отрасловия съвет се постави началото и на обсъждането на бюджет 2020. „Трябва да търсим увеличение и на средствата за националните програми, включително и за квалификацията на учителите. За да се обезпечи достъпът до образование, ще се търсят пари за увеличаване на стипендиите срещу по-добри образователни резултати, за обучение в професионалните гимназии, в специалности с очакван недостиг на пазара на труда и защитени, както и в дуалната форма на обучение. Всички училища трябва да бъдат насърчавани да се модернизират, и за това също ще се търсят пари“, обобщи министър Вълчев.

 

Четете повече в бр. 4, 24 – 30 януари 2019 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Зам.-министърът на образованието и науката инж. Таня Михайлова: Трамплин за намиране на работа Default ThumbnailТърсят кадри за машиностроенето Default ThumbnailПрофесиите с авторитет

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Училище

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

100 хора

Next article

81% от училищата с увеличени заплати още през януари

Next article

81% от училищата с увеличени заплати още през януари

Българите в Англия запазват правата си и след Брекзит

Ученето като предизвикателство

Ученето като предизвикателство

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"