"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2019 Брой 21, 2019

Останал без работа? Проблемът е непознат

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
23-05-2019
in Брой 21, 2019
A A

Създателите на изящната вещ, показана в последното издание на изложението на мебели, обясняват радушно и с гордост: тронът още няма цена, ще направят и други, всеки ще е уникален, ръчен, сертифициран.
В крайна сметка, център на вниманието се оказва не толкова тронът, а авторите му – 17 – 18-годишни момчета и момичета от Професионалната гимназия по дървообработване „Иван Вазов“ във Велинград. Очаквано, екипът печели първото място в ученическото състезание „Производство на изделия от дървесина – мебели, стилни мебели и дърворезба“. Оценяващата комисия е от професори на Лесотехническия университет, от специалисти в мебелния бранш и представители на Браншовата камара на дървообработващата и мебелната промишленост.
„Да, децата от училището по дървообработване излизат не просто със знания, а със серозни умения. Компетентностният подход на преподаване в професионалните гимназии няма алтернатива. Или поне досега добрите практики, а и научните теории в образованието, не са показали по-ефективен. Отношението на педагога към младите хора – да ги отвори, да създаде интерес у тях към дисциплината, това е началото. Днешното поколение не се мотивира лесно – сами виждате, то е информирано, младежите имат широк избор“, коментира Росица Рускова – директор на ПГ „Иван Вазов“. Тя подчертава и друго: „Мотивацията към дадено знание, към определена професия трябва да се моделира от най-ранна възраст, не от гимназиалния етап. Още от първия клас педагозите могат да видят накъде са насочени интересите на детето. Към коя сфера проявява по-голямо желание, за какво му светват очите.

Четете повече в бр. 21, 23 – 29 май 2019 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Иновативните търсят нови подходи Гимназия подготвя кадри в 7 търсени професии Храм на толерантността Над 36,7 млн.лв. за работа с деца и ученици от уязвими групи

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Училище

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Доходите намаляха благодарение на кризата

Next article

Стъпки към промяна във висшето

Next article
Стъпки към промяна във висшето

Стъпки към промяна във висшето

Да възродиш училище

Да възродиш училище

Първа асамблея „Земята на децата“

Първа асамблея „Земята на децата“

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"