"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2019 Брой 27, 2019

По-добри резултати на външното в VII клас

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
03-07-2019
in Брой 27, 2019
A A

Това бе обявено при представянето им в МОН. В същото време, министърът на образованието и науката Красимир Вълчев коментира, че и тези изпити са показали, че е необходимо последователно и ефективно образователната система да се пренастрои към това да дава фунционална грамотност.

На националното външно оценяване в края на VII клас са се явили 55 567 ученици на изпита по БЕЛ и 55 474 по математика.

Първият випуск, обучаван по новите олекотени програми, който се яви на изпитите с единен формат, е постигнал средно 53,06 точки по БЕЛ и 33,62 по математика при максимум от 100. Това поставя резултатите по БЕЛ в диапазона добри – много добри, а тези по математика – между средни и добри.

Тази година 100 точки по БЕЛ са постигнали 16 ученици при 3 през 2018 г. С максимален резултат по математика са 141 седмокласници при 68 година по-рано. Записалите нула точки по БЕЛ падат от 127 на 107 тази година, а по математика – от 174 на 109.

Максимален резултат от 100 точки на двата изпита тази година е постигнал само един ученик. Нула точки и по двата предмета имат 12 ученици. Максимален брой точки на затворените отговори по БЕЛ са постигнали 2031 седмокласници. По математика техният брой е 1054. Само 24 седмокласници имат максимален брой точки на отворените отговори по БЕЛ. В същото време, на този тип задачи по математика максимален брой точки има 191 младежи.

Учениците с 0 точки на отворените отговори по БЕЛ тази година са 3081. Година по-рано по втория модул на изпита по БЕЛ не са работили 11 583 ученици. С нула точки на отворените отговори по математика тази година са 17 501. Година по-рано по втория модул на същия изпит не са работили 20 924 седмокласници.

Резултатите по области показват, че отново най-високи постижения по БЕЛ са показали седмокласниците в София и Смолян. След тях тази година се нареждат Перник, Варна и Габрово. Най-слаби са резултатите в Монтана, Шумен, Сливен и Ямбол. На изпита по математика отново най-добре са се представили учениците от София, Варна, Смолян, Бургас и Русе. На обратния полюс са постиженията в областите Враца, Монтана, Шумен и Видин.

 

Четете повече в бр. 27, 4 – 10 юли 2019 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Министър Красимир ВълчевОбразованието трябва да формира ценности Пъзел с над 1500 елемента Основно училище изпраща… студенти С равен достъп до езици и технологии

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Училище

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Образованието трябва да формира ценности

Next article

Пъзел с над 1500 елемента

Next article
Пъзел с над 1500 елемента

Пъзел с над 1500 елемента

Основно училище изпраща… студенти

Основно училище изпраща... студенти

С равен достъп до езици и технологии

С равен достъп до езици и технологии

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"