"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2019 Брой 39, 26. IX. – 2. X. 2019

МОН предлага повече програми за партньорства

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
26-09-2019
in Брой 39, 26. IX. – 2. X. 2019
A A

По време на срещата стана ясно, че от Централата подкрепят обучението по новата специалност „Управление на радиоктивни отпадъци“, осигуряват възможност за практики на учениците и квалификация на преподавателите. Голяма част от възпитаниците на гимназията продължават образованието си в инженерно-технически специалности. В разговора са коментирани възможностите за обновяване на материалната база, за да може повече ученици да останат да учат в региона. В гимназията е доставено оборудване и обзавеждане за 1 467 365 по ОП „Региони в растеж“.

В професионалната гимназия по земеделие „Стефан Цанов“ в Кнежа министър Вълчев наблюдава интерактивно обучение на учениците, разговаря и с учители, които създават сами учебни програми. Новите методи на преподаване, обменът на иновации и свободата на учителите сами да определят темпото на преподаване на учебната програма, бяха сред въпросите, които министър Вълчев обсъди с учители от врачанската община Козлодуй и село Бутан, а по-рано и с учители от община Мизия.

В образованието резултатите се натрупват с постоянство, каза министър Вълчев и апелира да се полагат максимални усилия децата да посещават градина и училище ежедневно. „Възпитанието и дисциплината ще са акцент в нашата работа“, посочи министър Вълчев. Той се информира и за въвеждането на електронни дневници, което МОН финансира от тази година. Акцент в разговорите бяха също усилията на екипите за обхват на децата от уязвими групи, възможностите за допълнителни обучения, които дава проект „Подкрепа за успех“, както и за обучения на родители по проект „Нов шанс за успех“. Учителите специално отбелязаха колко полезна за работата им е ролята на назначените медиатори. Споделени са и добри практики за подкрепа на децата от уязвими групи с дрехи, транспорт, занимания по интереси и привличане на родителите към дейностите в училище.

Your Image Description

Свързани статии:

Снимка Пресцентър на МОНПрофесионалното става привлекателно Предпочитаният избор Default ThumbnailРодители искат повече психолози в образованието Фронт срещу фалшивите новини

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Реформи

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Отново за липсата на падежи в българския език

Next article

Звънецът бие за всеки

Next article
Вестник "Аз-буки"

Звънецът бие за всеки

A Monograph in the Field of Philosophical Logic

Some Aspects of the Church Doctrine on the Spiritual Struggle based on St. John Cassian’s Work „The Conferences“

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"