"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2019 Брой 9, 2019

Технологиите правят ученето по-интересно

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
28-02-2019
in Брой 9, 2019
A A

По думите му днешните деца учат по различен начин, по-трудно се провокира любопитството им и електронните технологии са възможност в по-голяма степен да се събуди интересът им към ученето. „Основният актьор в класната стая обаче си остава учителят, който постоянно трябва да бъде квалифициран и мотивиран“, отбеляза министърът на образованието и науката на конференция за дигиталното образование. Според него всички партньори в сферата на образованието трябва да се обединят около една платформа, която включва различни видове инструменти и има нужда от обществена, институционална и бюджетна подкрепа, за да стане факт.
Когато говорим за обучение чрез информационни технологии, трябва да имаме развита инфраструктура, подчерта министърът. Със сигурност до края на 2019 г. всички училища ще имат изградени wi-fi мрежи. В края на миналата година са финансирани и последните около 600 училища. „Важно е да реализираме политиките за изучаване и придобиване на разширени дигитални умения в училище. Днешните деца ще бъдат на пазара на труда през 2050 г., когато голяма част от професиите ще изискват далеч по-задълбочени дигитални умения от тези, които имаме сега“, каза министърът. И уточни, че става дума за умения на създатели, на хора, които ще взаимодействат с машини, базирани на изкуствен интелект, които ще трябва да програмират.

Четете повече в бр. 9, 28 февруари – 6 март 2019 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Шанс за децата в риск Default ThumbnailДОМИНО набира скорост Екип с големи сърца Средната учителска заплата – над средната за страната

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Училище

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Български език и литература, книжка 1, година LXI, 2019

Next article

Цигара или наргиле – това не е алтернатива

Next article
Национална програма за десегрегация в образованието тръгва от май

Цигара или наргиле – това не е алтернатива

Евродепутати искат троен ръст на парите за „Еразъм”

Евродепутати искат троен ръст на парите за „Еразъм”

Когато целта е обща, идва и успехът

Когато целта е обща, идва и успехът

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"