"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2020 Брой 24, 2020

Стъпка напред и още една

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
10-06-2020
in Брой 24, 2020
A A

Вестник "Аз-буки"Диляна КОЧЕВА

Ако можем да посочим поне едно нещо положително сред всичко, което ни се случи през последните месеци, то това определено е въвеждането на дистанционна форма на обучение в българското училище, и то повече от успешно. Обучението от разстояние е факт. Необичайните времена мобилизираха учители, ученици и родители. Родиха се идеи, проявиха се неподозирани възможности. Грипните ваканции остават в миналото, а това със сигурност поне ще свали напрежението от непрекъснатото търсене на начини да не се изостава от учебния материал и да се доучва в необичайно време.
Крачката е направена, иде ред на следващата. Предложението за провеждането на до 20% от часовете в прогимназиален и гимназиален етап в електронна среда е не само препоръчително, но и наложително. С този ход се решават проблеми, например около организацията на учебния ден в полза на учениците. Решават се и важни задачи за качеството на образование и възможността младите хора от ранна възраст да творят, да работят
в екип, да разработват проекти.
Живеем в нова епоха, в която дигиталните умения са неделима част от нашето „Аз“. Задачата на училището е да научи иначе дигитално грамотното поколение на XXI век как да се съхрани в този дигитален свят, как да търси и намира достоверната информация, да извлича и анализира важните неща от нея. Новите технологии в образованието обаче никога няма да заменят учителя във водещата му роля да образова, възпитава и изгражда новия човек. Затова след първата крачка трябва да направим следващата – да намерим онази пресечна точка между обучението в клас и допълващото и обогатяващо го дистанционно. От всички нас зависи ще продължим ли напред.

Your Image Description

Свързани статии:

Вестник "Аз-буки"Промяната Вестник "Аз-буки"Възможно решение Вестник "Аз-буки"Възможности Вестник "Аз-буки"Говорете с детето си

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Азбучни истини

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Забравяме за грипните ваканции

Next article

1893 деца посещават ясли и градини в Русе

Next article
В ход е дигиталното обучение

1893 деца посещават ясли и градини в Русе

Конкурси за заемане на длъжността „Директор“ на институции в системата на предучилищното и училищното образование

Bulgarian Language and Literature, issue 3/2020, Volume 62

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"