"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2020 Брой 6, 2020

Свързват теорията с практиката

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
05-02-2020
in Брой 6, 2020
A A

Практическото обучение на 44 000 студенти в реална работна среда ще бъде осигурено по проект „Студентски практики – Фаза 2“ на МОН. Прогнозно 6000 студенти ще подобрят професионалните си умения. Младите хора изучават педагогически науки, 7000 студенти са от техническите специалности, а 2700 – от областите природни науки, математика и информатика.
Проектът ще се изпълнява до средата на май 2023 г. Бюджетът му е 46 млн. лв. и се финансира от ОП „Наука и образование за интелигентен растеж“. Организацията и провеждането на студентските практики се изпълняват от екип на МОН. Целта е чрез допълнителната практическа подготовка на студентите в реална работна среда да се повишат възможностите им за по-успешна реализация на пазара на труда. Така те ще могат да развият полезни умения в област­та, в която се обучават, и ще се увеличи мотивацията им да се реализират в придобитата професия след завършването си. Задачата на академичните им наставници е да осигуряват обратна връзка от бизнеса към висшите училища, за да се види дали има съответствие между съдържанието на учебните планове и програми и нуждите на пазара на труда.
С изпълнението на „Студентски практики – Фаза 2“ се очаква да се повиши качеството на образование и да се задълбочат връзките на висшите училища с бизнеса. Така ще може да се постигне съответствие между търсенето и предлагането на специалисти с професии, търсени на пазара на труда.
Проектът надгражда постигнатото от „Студентски практики – Фаза 1“, по който 45 453 студенти преминаха успешно практическо обучение в 6118 обучаващи организации.

Your Image Description

Свързани статии:

„Аз-буки“ – вече и на azbuki.eu Default ThumbnailОще психолози влизат в училище Четвъртокласниците ни с резултати над средните за света Подкрепа за специалности с намаляващ прием

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags АКЦЕНТ на броя

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
share15Tweet
Previous article

„Аз-буки“ – вече и на azbuki.eu

Next article

Ефективни стимули за първите в иновациите

Next article
Ефективни стимули  за първите в иновациите

Ефективни стимули за първите в иновациите

1,9 млн. евро за 15 наши фирми за иновации

„Хоризонт Европа“ – новите хоризонти

Bulgarian Language and Literature, issue 1/2020, Volume 62

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"