"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2021 Брой 17-18, 2021

Мобилно приложение измерва вниманието по време на урок

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
27-04-2021
in Брой 17-18, 2021
A A

Мобилно приложение измерва вниманието по време на урок, събирайки сензорни данни от учениците. То показва тяхното ниво на ангажираност, използвайки подобен на светофар индикатор. Камерата проследява лицето на детето и отчита червено, оранжево, жълто или зелено в зависимост от проявената ангажираност. Зеленото означава, че то е концентрирано в темата, а червеното – че е неангажирано. Това позволява на учителя да разбере на кои подходи да заложи за разгръщането на пълния потенциал на всеки ученик и към кои деца да насочи подкрепата си в класната стая. Използването на приложението дава възможност за по-детайлна работа с децата с отчетливо изразени обучителни затруднения.
Приложението е резултат от международен проект на Центъра за специална образователна подкрепа в Пловдив. В продължение на 40 месеца партньорски организации от Англия, Белгия, Сърбия, Турция и България работят заедно за оптимизиране на образователната подкрепа на учениците със специални образователни потребности.
„Идеята е да бъдат предоставени на учителите и терапевтите набор от инструменти за подпомагане оценката на вниманието на всяко дете, както и да се повиши осведомеността за значението на образователните технологии и внедряването на иновации“, пояснява директорът на ЦСОП Веселка Бакиш.
Експертите са разработили описателна карта на ефективни педагогически подходи с наръчник за обучители, пет мобилни игри и мобилно приложение с ръководство към него.
Екип от специалисти на Центъра за специална образователна подкрепа е създал и виртуален сборник с практически задачи за ваканционна работа на своите ученици. Книжката съдържа подбрани занимателни упражнения, адаптирани за нуждите на деца със специални образователни потребности.
Идеята за разработването ѝ се заражда в отговор на интереса на децата към дигиталните образователни ресурси за периода на обучение в електронна среда от разстояние. Авторите адресират сборника и към родителите в знак на признателност към тяхната ангажираност по време на образователния процес, особено в извънучилищна среда.

Your Image Description

Свързани статии:

От морето до Космоса с ракетата на Джеф Безос МОСТ-ът, по който бургаската Руска гимназия преминава Спортът дисциплинира Децата са щастливи, когато са заедно

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Региони

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Азбука на добротата

Next article

Емоционалното насилие над деца е най-разпространено

Next article
Емоционалното  насилие  над деца е най-разпространено

Емоционалното насилие над деца е най-разпространено

Да не преоткриваме топлата вода

Да не преоткриваме топлата вода

Държавата стимулира научните публикации

Държавата стимулира научните публикации

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"