"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Новини Новини 2021 Брой 32, 2021

Нови насоки за обучението при пандемия

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
11-08-2021
in Брой 32, 2021
A A

Министерството на образованието и науката подготвя Насоки за обучение в условия на пандемия. В документа се разработват различни варианти за реакция – локална или национална, в зависимост от здравната ситуация. Първият проект на тези насоки вече е готов и тази седмица ще бъде изпратен в Министерството на здравеопазването за съгласуване.
На 24 август на насроченото заседание на Отрасловия съвет за тристранно сътрудничество в системата на средното образование насоките ще бъдат обсъдени със социалните партньори. На 30 и 31 август всички препоръки и указания за началото на учебната 2021/2022 г. ще бъдат представени пред началниците на регионалните управления на образованието. Чрез тях те ще стигнат до директорите на всички образователни институции.
Все още е рано да се правят прогнози за присъствено или неприсъствено начало на учебната година, тъй като до 15 септември има повече от месец. МОН прави всичко възможно учебната година да започне присъствено, но окончателното решение – локално или национално, ще зависи от епидемичната ситуация и противоепидемичните мерки, разпоредени от Министерството на здравеопазването.
Междувременно Министерството на образованието и науката полага усилия да осигури необходимите устройства и достъп до интернет – важни условия за безпроблемно провеждане на занятията, ако се наложи преминаване към дистанционно обучение.
Продължава информационната кампания на МОН за ваксиниране на учителите и непедагогическия персонал. Актуални данни за нейния ефект ще има в края на август, когато Министерството ще направи ново проучване за нивата на имунизиране. Според данните от началото на юли в страната са ваксинирани около 40% от директорите на образователни институции и около 30% от учителите.

Your Image Description

Свързани статии:

МОН с изискване към висшите училища Еднократната помощ за деца в I и VIII клас се заявява и електронно Повече пари за детския спорт Първите 10 свидетелства за ваксиниран персонал

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Репортер

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

За „чифтовете“ в българския език

Next article

МОН с изискване към висшите училища

Next article
В ход е дигиталното обучение

МОН с изискване към висшите училища

В ход е дигиталното обучение

Еднократната помощ за деца в I и VIII клас се заявява и електронно

В ход е дигиталното обучение

„Земно слънце“ създават учени

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"