"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2021 Брой 5, 2021

Кой е моделът на новите млади

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
03-02-2021
in Брой 5, 2021
A A

„От доста време работя по темата, наречена „Поколението Z“.
И аз като много други се питам кои са те, какво искат, дали интернет им е достатъчен, има ли живот извън мобилните приложения, бързите обороти от 30-секундните клипове на влогърите не им ли създават паралелна реалност (или това е реалността), дали омръзването не е преситеност и още, и още…“ Така мотивира идеята си за онлайн дискусията „Поколението Z – повече въпроси, повече отговори, или моделът на новите“ председателят на Парламентарната комисия по образованието и науката в 44. НС Милена Дамянова.
През 2016 г. в САЩ е проведено проучването „Поколението Z в класните стаи: Създаване на бъдещето“. Според данните учениците и учителите приемат, че:
– технологиите са основна характеристика на поколението Z;
– учениците от поколението Z учат най-добре чрез правене.
Учениците от поколението Z смятат, че тяхното поколение е далеч по-креативно от предишните, и винаги търсят по-добър начин да направят нещо. Но според учителите на тези ученици това не е напълно вярно.
„Днес отварям тази тема за всички, които тя вълнува. Защото съм убедена, че следващата стъпка за развитие на образованието трябва да е в промяната, която новото поколение вече започна“, казва Милена Дамянова. То все още не знае отговорите. Знае само, че не са тези, които дава поколението Х чрез стария модел – учи, слушай и бъди дисциплиниран!
Дискусията е отворена за педагози, специалисти, родители и разбира се, за поколението Z, защото то има какво да ни каже, стига да имаме желанието да го чуем.
Екипът на „Аз-буки“ се присъединява към идеята със своята рубрика „Поколение Z“.
Мнения изпращайте до Парламентарната комисия по образованието и науката в 44. НС – kon@parliament.bg

Your Image Description

Свързани статии:

Редуването в училище е разумното решение Ваксинират учителите Над 50 000 върнати в класните стаи Сертифицирани са 40% от бюджета на ОПНОИР

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Репортер

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Ваксинират учителите

Next article

Над 50 000 върнати в класните стаи

Next article
В ход е дигиталното обучение

Над 50 000 върнати в класните стаи

В ход е дигиталното обучение

Сертифицирани са 40% от бюджета на ОПНОИР

Защо „мекането“ е толкова заразно?

Социалната дистанция – многоактна езикова комедия

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"