"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2022 Брой 43, 2022

Подкрепа от детската градина до докторантурата

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
26-10-2022
in Брой 43, 2022
A A

„Общият размер на одобрените от Европейската комисия средства, които ще влязат в образованието по Програма „Образование“ 2021 – 2027 г., е близо 2 млрд. лв.“
Това заявява на пресконференция в Министерския съвет зам.-министърът на образованието и науката Надя Младенова, съобщават от МОН. Сумата е два пъти по-голяма в сравнение с предходния програмен период.
По думите на Младенова всички дейности по Програма „Образование“ 2021 – 2027 г., както и допълнително заложените ще обхванат над 1 млн. български граждани. „Програмата е структурирана в три приоритета, като предвидените мерки в подкрепа на образованието обхващат всички етапи – от детската градина до докторската степен във висшите училища“, подчертава Надя Младенова. Тя уточнява, че чрез планираните дейности ще бъдат подкрепени над 760 хиляди деца и ученици. „Изпълнителната агенция „Програма за образование“ е дала началото на предварително изпълнение по първите две операции от Програмата. Над 220 млн. лв. ще бъдат насочени за личностно развитие в училищното образование. „Надяваме се по този начин да намалим дела на преждевременно напусналите ученици“, коментира зам.-министър Младенова. Средства от Програма „Образование“ 2021 – 2027 ще бъдат отпуснати за приобщаващо образование и образователна интеграция, модернизация и дигитализация, както и за връзка на образованието с пазара на труда. Освен ученици ще бъдат подкрепяни и социални работници, медиатори и родители на ученици от уязвими групи.
„Основната цел на ръководството на МОН в рамките на служебния кабинет е да улесним максимално процедурите както по Оперативната програма, така и по Плана за възстановяване и устойчивост, за да могат тези толкова важни средства да достигнат до максимален брой хора“, подчертава още зам.-министър Младенова.

Your Image Description

Свързани статии:

Рекорд и 10 медала за астрономите Как университетите да привличат таланти Още три висши училища стават изследователски Обмен на практики за работа с деца в риск

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Репортер

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Как университетите да привличат таланти

Next article

Още три висши училища стават изследователски

Next article
В ход е дигиталното обучение

Още три висши училища стават изследователски

В ход е дигиталното обучение

Обмен на практики за работа с деца в риск

В ход е дигиталното обучение

Удължават Програмата за детски градини и училища

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"