"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2022 Брой 46, 2022

Сдружение „Учители в облака“ в подкрепа на дигиталните технологии в клас

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
16-11-2022
in Брой 46, 2022
A A

„Да задвижим системата с нашата скорост и експертиза.“ Това е мотото на новосъздаденото сдружение „Учители в облака“ в подкрепа използването на дигиталните технологии в образователния процес, обяви председателят на УС Елена Вързилова – преподавател по български език и литература в пловдивската ЕГ „Иван Вазов“, по време на проведената в Града под тепетата конференция „Социално и емоционално образование, технологии и проектно базирано учене – цялостен училищен подход“. Участие в нея взеха 200 директори и учители от България, Австрия, Италия, Гърция, Румъния, Малта и Южна Африка.
В организацията с нестопанска цел могат да членуват физически и юридически лица, чиито търсения са свързани с въвеждането на технологии във всекидневния обучителен процес.
„Време е да обединим усилия и заедно да се справяме с предизвикателствата. Натрупахме опит, разполагаме с експертиза за решения на редица проблеми. Идеята е да подкрепим интересите и търсенията на училищата по пътя към смислени дигитални трансформации“, пояснява Вързилова. Предвижда се създаване на експертни групи за подкрепа. Членовете ще обменят материали, ще правят съвместни изследвания и ще споделят постиженията си.
250 училища в България активно работят с облачни технологии и прилагат проектно базирано обучение във вескидневния образователния процес. 16 са „Гугъл“ референтните школа, обявиха организаторите на конференцията от Центъра за творческо обучение.

Your Image Description

Свързани статии:

Мария Габриел, еврокомисар: Учителите превръщат образованието в успех Център за бъдещи Нобелови лауреати Конкурси за над 600 училищни директори в началото на ноември МОН публикува първото класиране за прием в гимназиите след VII клас

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Денят

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Център за бъдещи Нобелови лауреати

Next article

Европейски ден на равното заплащане

Next article
1,9 млн. евро за 15 наши фирми за иновации

Европейски ден на равното заплащане

56% от европейците искат повече пари за борба с кризата

Студенти искат инвестиции в образованието

Защо „мекането“ е толкова заразно?

Имената на сезоните в старобългарски

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"