"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2023 Брой 35, 31.08. - 06.09.2023

1395 училища с работещи библиотеки

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-08-2023
in Брой 35, 31.08. - 06.09.2023
A A

В 1395 училища, или в над половината училища в стра­ната има оборудвани библи­отеки. В много други има оформени кътове за четене. През учебната 2021/2022 г. в училищата работят 350 щатни библиотекари, като 61 от тях са назначени през предходната година, съоб­щават от МОН.

За четири години МОН финансира над 400 учи­лищни проекта, свързани с осигуряване достъп на учениците до литература по модул „Библиотеките като образователна среда“ на НП „Осигуряване на съвре­менна, сигурна и достъпна образователна среда“.

От 2023 г. дейностите са част от новия модул „Съвре­менна среда за качествено обучение по хуманитарни науки, изкуства и спорт“ от НП „Осигуряване на съвре­менна, сигурна и достъпна образователна среда“. По модула са кандидатствали общо 792 училища, чиито проекти се оценяват.

Изградените здравни ка­бинети в училищата вече са 1779, като 37 са открити през учебната 2022/2023 г. Назначени са 1617 меди­цински специалисти. В дет­ските градини кабинетите са 1562, а медицинските специалисти са 2294, като от тях 184 са назначени през последната учебна година. Расте и броят на логопедичните кабинети в училищата – те вече са 511. В тях работят 477 щатни ло­гопеди. В детските градини за малчуганите се грижат още 352 логопеди.

Приоритет на МОН ще бъде привличането на по­вече психолози, които да помагат на ученици и учи­тели, които имат проблем с агресия и насилие

Your Image Description

Свързани статии:

Обмислят смесено финансиране за висшето военно образование 1395 училища с работещи библиотеки 7 медала от Рио за атлетите ни Дуалното набира скорост в Североизточна България

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Репортер

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Фламинги, фламинга или фламингота

Next article

Какво е качествено образование

Next article
Какво е качествено образование

Какво е качествено образование

Светият синод: Да се изучава религия като превенция срещу насилието

Светият синод: Да се изучава религия като превенция срещу насилието

Интеграция чрез обучение по предприемачество

Интеграция чрез обучение по предприемачество

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"