"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2024

Ученици и учители се обучават за безопасен интернет по програма на МОН

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
07-05-2024
in Новини 2024
A A
Снимка – Пресцентър на МОН

„Тази година по Националната програма на МОН за информационни и комуникационни технологии планираме обучения на ученици и учители за повишаване на компетентностите по киберсигурност и безопасно използване на интернет.“

Това каза заместник-министърът на образованието и науката д-р Емилия Лазарова на конференцията „Училището в дигиталния свят“, съобщава пресцентърът на МОН.

Форумът е организиран от столичната ПГ по високи технологии „Александър Степанович Попов“ по инициатива на ученическия киберклуб в гимназията.

Зам.-министър Лазарова припомни, че

в Министерството е създадена работна група, чиято цел е да определи ключови приоритети в процеса на дигитализация

в предучилищното и училищното образование, формулирайки визия за свързаните с нея процеси и резултати.

„Разработени са и насоки за използване на изкуствения интелект в образователната система“, припомни тя.

И допълни, че достъпът на всеки ученик до електронни учебници, онлайн курсове, виртуални библиотеки и музеи разширява възможностите за обучение и образование.

„Интеграцията на дигиталните умения в учебните програми подчертава значението на дигиталното образование. Видеоуроците, онлайн лабораториите и сътрудничеството между учениците от различни места по света обогатяват учебния процес и стимулират активното участие на младите хора в него“, каза още д-р Лазарова.

„В същото време,

дигитализацията носи и някои потенциални рискове и заплахи

и затова е необходимо да научим учениците как да създават, управляват и защитават своята цифрова идентичност, как да уважават и защитават цифровата идентичност на другите и как да се държат етично и отговорно онлайн“, подчерта заместник-министърът на образованието и науката.

В конференцията участваха и председателят на Синдиката на българските учители д-р Янка Такева, специалисти по киберсигурност и безопасен интернет, учители, ученици, представители на бизнеса.

Your Image Description

Свързани статии:

68% от българските ученици чувстват подкрепа от учителите да мислят творчески Анкетират студенти и преподаватели за актуализиране на Рейтинговата система Подкрепа за българистиката зад граница Зам.-министър Емилия Лазарова: Близо 2 млн.лв. повече са предвидени за Националната програма „Иновации в действие“

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags д-р Емилия ЛазаровакиберсигурностМОНРепортерУчилището в дигиталния свят

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Обновена секция за приобщаващо образование на сайта на МОН

Next article

Дeца пресъздават Великден в МОН

Next article
Дeца пресъздават Великден в МОН

Дeца пресъздават Великден в МОН

22 378 студенти и докторанти с кредит за обучение

22 378 студенти и докторанти с кредит за обучение

45 държави обсъждат в София как да се подобри достъпът до образование в ЕС

45 държави обсъждат в София как да се подобри достъпът до образование в ЕС

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"