"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2024

Ученици внасят коледния дух в МОН

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
14-12-2024
in Новини 2024
A A
Снимка Пресцентър на МОН

Ученици от Професионалната гимназия „Велизар Пеев“ в Своге преобразиха вътрешността на сградата на Министерството на образованието и науката с впечатляващ коледен декор.

С много сръчност и отдаденост, гимназистите създават уютна зимна атмосфера и внасят коледния дух в институцията.

Младите творци изработват разнообразни празнични украшения,

включително къщички, джуджета, елени, снежни човеци, венци и други оригинални коледни елементи. Част от тях са създадени с помощта на 3D принтер, който учениците използват в училище за развиване на своите умения.

Фоайетата също са украсени с внимание към детайла – от елхи и ръчно направени венци и чорапчета до дървени снежни човеци, изрисувани с прецизност и фантазия.

Инициативата, която вече е традиция, се осъществява благодарение на учениците от специалност „Компютърна графика“ и техните преподаватели. Те ежегодно демонстрират своето творчество, като прилагат на практика знанията, придобити в клас, и всяка година добавят нови елементи към декорациите.

Тази година акцентът е специално оформен кът за коледни фотосесии,

който създава допълнително настроение.

Служителите на МОН изказват своята благодарност на учениците за вложеното старание, за празничната енергия и за това, че правят навечерието на коледните празници още по-вълнуващо.



Your Image Description

Свързани статии:

По предложение на родители и учители през новата учебна година ще има по-дълга есенна ваканция, а пролетната няма да се слива с неработните дни за ВеликденПромяна във ваканциите за новата учебна година МОН не обсъжда и не подготвя въвеждането на изпит в детската градина Четири столични училища прилагат инструмент за социално включване в образованието Повече от 70 000 ученици са участвали през изминалата учебна година в занимания по интереси, финансирани от Министерството на образованието и наукатаНад 70 000 ученици са включени в занимания по интереси

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags ДенятКоледаМОНПГ „Велизар Пеев“Своге

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Най-старата известна дива птица снесе яйце на 74 години

Next article

Училище на шампиони и таланти

Next article
Училище на шампиони и таланти

Училище на шампиони и таланти

Новата реалност изисква и нови професии

Новата реалност изисква и нови професии

Непознати улици

Непознати улици

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"