"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2025

Започна проект „Дигитално благополучие“ по програма „Еразъм+“

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
25-04-2025
in Новини 2025
A A
Снимки „Аз-буки“

Работата по проект „Дигитално благополучие“ започна в София със среща на представители на консорцуим с водещ участник Министерството на образованието и науката. В него са включени 12 партньора от 6 държави (България, Чехия, Италия, Ирландия, Унгария и Гърция). Сред партньорите са Министерството на културата и иновациите в Унгария, Националният педагогически институт в Чехия, Университетът в Патрас в Гърция, Университетът в Дъблин и др.

Амбицията на Проекта, финансиран по европрограма „Еразъм+“, е

да се създадат ресурси и да се проучат добри практики,

които ще са в помощ на учителите в дигиталното образование на младите хора и формирането на цифрова култура. Сред целите на Проекта е и организиране на обучения за професионална квалификация на педагозите как да използват технологиите в образованието.

„Темата за дигиталното благополучие е изключително важна, защото тя опира до преживяванията на учениците в дигиталния свят“, каза при обявяване началото на Проекта Наталия Митева, съветник на министъра на образованието и науката. Тя подчерта, че дигиталните умения са важен компонент за това младите хора да бъдат успешни както в образованието, така и в бъдещата си реализация.

„Важно е те да могат да управляват своите преживявания и профили в интернет пространството, да имат сигурност в киберпространството, да могат да различават факти от мнения, да могат да осъществят правилния баланс между време пред екраните и без екрани, за да са дигитално грамотни, но в същото време балансирани и здрави“, изтъкна още Наталия Митева.

В събитието освен участниците в Проекта бяха представители на УНИЦЕФ, на технологични компании, които работят за развиване на дигитални умения на учители, фондации и експерти от гражданския сектор, училища и университети.


Your Image Description

Свързани статии:

В ОУ „Св. св. Кирил и Методий“ в ботевградското село Скравена е открит нов кабинет по история и географияНад 180 училища с нови класни стаи по история и география Министерството на образованието и науката предлага през 2025 г. да се изпълняват 24 национални програми за развитие на образованието. Двете нови предложения са НП "Бъдеще за таланти" и НП "Умения на фокус"МОН: Създадена е организация за продължаване на учебния процес след заплахи към училища МОН обмисля специализиран модел на изкуствен интелект за училищата Качеството на образованието е ключът към бъдещето

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Денятдигитални уменияGood practicesевропрограма „Еразъм+“МОНобучения за професионална квалификацияпроект „Дигитално благополучие“цифрова култура

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Професия, която носи радост

Next article

Писателската мемоарна памет за Йордан Йовков – варианти на помнене

Next article

Писателската мемоарна памет за Йордан Йовков – варианти на помнене

Към въпроса за инвариантното значение на преизказните глаголни форми в обучението по български език в средното училище

Принципни положения относно обучението по български език като втори – когнитивни, психолингвистични и невролингвистични ракурси

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"