On the Intelligibility and Understanding of Literature
Мая Падешка Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/bel2024-6s -7MP Резюме. В настоящото изложение ще анализираме сегмент от мащабно анкетно проучване, ...
Мая Падешка Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/bel2024-6s -7MP Резюме. В настоящото изложение ще анализираме сегмент от мащабно анкетно проучване, ...
Аглая Маврова Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/bel2024-6s-6AM Резюме. Въз основа на данни от анкетно проучване в статията се анализират ...
Антония Радкова Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/bel2024-6s-5A Резюме. Статията разглежда и сравнява навиците, предпочитанията и отношението към четенето сред ...
Наталия Христова Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/bel2024-6s-4N Трябва да се чете, трябва да се чете… Но ако вместо да ...
Деспина Василева Софийски университет „Свети Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/bel2024-6s-3D Резюме. Статията е насочена към ролята на аудиокнигите в читателските практики на ...
Ангел Петров Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/bel2024-6s-2A Резюме. В статията се представят резултати от анализ на анкетно проучване, свързано ...
Адриана Дамянова Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/bel2024-6s-1A Резюме. Текстът изхожда от някои предизвикателства, пред които актуалните учебни програми по ...
На снимката (от ляво надясно): Борис Паскалев, Марк Мюлер, Мартин Вечев, Веселин Райчев. Снимка INSAIT Изследователи и предприемачи от Института ...
Доц. д-р Владислав Миланов Софийски университет „Св. Климент Охридски“ Отвори пълния текст
Невяна Тодорова Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/bel2024-6-10T Резюме. Целта на статията е да се покаже, че чрез програмата „Занимания ...
София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5