"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Vocational Education Contents of Vocational Education, 2023

Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
27-11-2023
in Contents of Vocational Education, 2023
A A

Приложение на електронните образователни ресурси в инtердисциплинарните STEM уроци

Д-р Емилия Лазарова1, Веселина Иванова2, Ирина Костадинова2,
Анета Кинева2, Георги Йорданов2
1Министерство на образованието и науката
2Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън“ – София

https://doi.org/10.53656/voc23-620pril

Absract. Докладът се фокусира върху изработването и приложението на електронен сборник с образователни STEM материали за IX и X клас. Електронният сборник е съставен по иновацията на 2. АЕГ – „STEM център с виртуални лаборатории за учене“, реализирана в периода 2018 – 2022 г…

SEE MORE

 

 

 

Students’ Self-government for Development of School Community and Formation of Values

Margarita Ignatova
Second English Language School “Thomas Jefferson”

https://doi.org/10.53656/voc23-627ucen

Absract. The article focuses on the role of student self-government in the process of forming active citizenship, and education in the values of the 21st century at Thomas Jefferson Second English Language High School, Sofia....

SEE MORE

 

 

Има ли място „Новото изкуство“ в класните стаи? Алтернатива ли е моделът 1:1

Георги Йорданов
Second English Language School “Thomas Jefferson”

https://doi.org/10.53656/voc23-621imal

Absract. Статията се опитва да определи пресечните точки между богатството на традицията и ракурса на съвременните дадености…

SEE MORE

 

 

Въздействие на Covid-19 пандемията върху физическото състояние на децата

Огнян И. Комитов
Second English Language School “Thomas Jefferson”

https://doi.org/10.53656/voc23-622vuzd

Absract. Пандемията от COVID-19 доведе до безпрецедентни промени в различни аспекти от нашия живот, включително физическото и психическото благосъстояние на децата…

SEE MORE

 

 

Извънкласната дейност в подкрепа на интересите и талантите на учениците

Таня Божилова
Second English Language School “Thomas Jefferson”

https://doi.org/10.53656/voc23-623izvu

Absract. Извънкласните дейности са важна част от учебния процес и могат да бъдат много полезни за развитието на учениците. Те предоставят възможности за учене и опит извън рамките на стандартната класна стая и могат да подкрепят интересите и талантите на учениците…

SEE MORE

 

 

Открит урок по програма „Иновации в действие“ – тема „Олимпий­ски игри и спортове“

Екатерина Ивкова
Second English Language School “Thomas Jefferson”

https://doi.org/10.53656/voc23-624otkr

Absract. От 2019 година 2. АЕГ „Томас Джеферсън“ – София, е „Гугъл“ референтно училище, в което учителите успешно интегрират традиционни и интерактивни методи на обучение. Все по-често в уроците ефективно се използват инструментите на „Гугъл“ за образованието, които подобряват и разнообразяват преподаването на всеки предмет, изучаван в нашата гимназия….

SEE MORE

 

 

 

Развитие на компетентности и умения чрез медийната грамотност в часовете по история

Надежда Алексиева
Second English Language School “Thomas Jefferson”

https://doi.org/10.53656/voc23-625razv

Absract. Развитието на образователния процес и прилагането на нови методи на преподаване и учене се налагат като основна характеристика за началото на новото хилядолетие…

SEE MORE

 

 

Формиране на географска компетентност за устойчиво развитие чрез проектна дейност

Мариана Бошнакова
Second English Language School “Thomas Jefferson”

https://doi.org/10.53656/voc23-626form

Absract. Формирането на географска култура у учениците, обединява в себе си географска грамотност, географска компетентност и модели на поведение в географското пространство за постигането на качествено географско образование…

SEE MORE

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailVocational Education, Number 2/2023, Volume 25 Default ThumbnailVocational Education, Number 4/2023, Volume 25 Default ThumbnailVocational Education, Number 5/2023, Volume 25 Default ThumbnailГодишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII

Next article

Педагозите влизат в нова роля

Next article
Педагозите влизат в нова роля

Педагозите влизат в нова роля

Само 42,9% от капацитета на университетите са заети

Само 42,9% от капацитета на университетите са заети

Науката има нужда от жени

Науката има нужда от жени

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"