"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Uncategorized

ПРЕХОД КЪМ ДИГИТАЛНО ДОВЕРИЕ – РОЛЯТА НА ФИРМЕНИЯ ИМЕЙЛ В УСПЕХА НА МАЛКИТЕ И СРЕДНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
24-07-2025
in Uncategorized
A A

Никола Цоцев

Университет за национално и световно стопанство (България)

https://doi.org/10.53656/voc25-1-2-06

Abstract. Настоящото изследване разглежда значението на фирмения имейл като ключов инструмент за изграждане на дигитално доверие и постигане на успех сред малките и средните предприятия (МСП). Чрез комбинация от теоретичен анализ и емпирично проучване (онлайн анкета с 268 респонденти) изследването оценява влиянието на използването на имейл адрес с фирмен домейн върху възприемането на професионализъм, надеждност и сигурност в бизнес комуникацията. Основните резултати показват, че МСП, които интегрират корпоративен имейл в своите дигитални стратегии, постигат по-високо ниво на доверие от страна на клиенти, партньори и доставчици, което се отразява позитивно върху продажбите и общите бизнес показатели. Анализът подчертава, че фирменият имейл не само допринася за утвърждаване на корпоративната идентичност и подобряване на маркетинговия имидж, но и осигурява по-добра защита на данните и вътрешна координация. На базата на установените данни статията предлага практически препоръки за МСП, включително навременно инвестиране в корпоративни имейл услуги, разработване на цялостна комуникационна политика и интегриране на фирмения имейл с останалите дигитални канали. В заключение се подчертава, че преходът към корпоративен имейл е от съществено значение за утвърждаване на дигиталното доверие – предпоставка за устойчив растеж и конкурентоспособност в съвременната дигитална ера.

Keywords: дигитално присъствие; корпоративен (фирмен) имейл; професионални комуникационни инструменти; малки и средни предприятия

Log in to read the full text Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailГражданско образование и активност на студентите – между формалното и неформалното (във и извън аудитория) – педагогически паралели и проекции Default ThumbnailAfterword to the Story of Man in the Context of the Development of Biotechnology Default ThumbnailBetween Homer and ChatGPT Default ThumbnailThe Contemporary Bulgarian Language Policy – between Societal Crises and the Dynamics of Language Processes (Historical and Contemporary Aspects)

Последвайте ни в социалните мрежи

shareTweet
Previous article

РОЛЯТА НА ПРОФЕСИОНАЛНОТО STEM ОБРАЗОВАНИЕ В ИЗГРАЖДАНЕТО НА КУЛТУРА НА СТАНДАРТИЗАЦИЯ: ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА И ВЪЗМОЖНОСТИ

Next article

АНАЛИЗ И ИЗБОР НА СТРУКТУРНИ КОМПОНЕНТИ НА НИСКОСТОЙНОСТЕН ПАРАЛЕЛЕН ДЕЛТА РОБОТ

Next article

АНАЛИЗ И ИЗБОР НА СТРУКТУРНИ КОМПОНЕНТИ НА НИСКОСТОЙНОСТЕН ПАРАЛЕЛЕН ДЕЛТА РОБОТ

Сп. „Професионално образование“, книжка 1-2/2025, година XXVII

DERRIDA AFTER YESTERDAY

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 2s/2025, година XXXIV
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2025, година XXXIV
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Български език и литература
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"