"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Uncategorized

Иновативен модел на проектно базирано обучение на гимназиални учители: добра практика от УниБИТ

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-12-2024
in Uncategorized
A A

Проф. д-р Жоржета Назърска,
доц. д-р Александър Каракачанов,
проф. д-р Магдалена Гарванова,
доц. д-р Нина Дебрюне
University of Library Studies and Information Technologies Sofia, Bulgaria

https://doi.org/10.53656/str2024-6-3-ino

Absract. В статията се споделя добра практика на УниБИТ, свързана с успешен трансфер на ново фундаментално знание от науката през висшето към средното образование. Тя е осъществена чрез разработване на авторски модел на обучение на гимназиални учители, включващ подготовка на учебно съдържание и учебни ресурси, практическото му тестване чрез обучителен (тренинг) курс и неговата оценка. В текста се описва дизайнът и се анализират резултатите от курса, като се акцентира на индивидуалните и институционалните ползи с оглед развиване на компетентности, повишаване на квалификацията и мотивацията на обучаемите. Направена е характеристика на новосъздадения модел като иновативен, проектно базиран и интерактивен, коментират се непосредствените ефекти от апробирането му и възможните дългосрочни перспективи за бъдещото му използване.
Keywords: трансфер на знание, модел на обучение, обучителен курс, гимназиални учители, УниБИТ, добра практика

Log in to read the full text Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailUniversity Partners in Non-Formal Education through the Prism of Students' Satisfaction in the Context of Pre-Graduate Practice Default ThumbnailComparison of Interests and Special Abilities of Left- and Right-handers Default ThumbnailDESIGNING А QUESTIONNAIRЕ FOR STUDYING LINGUISTIC BIOGRAPHIES OF HERITAGE SPEAKERS Default ThumbnailLITERATURE AND CINEMA: A CASE FROM THE PEOPLE’S REPUBLIC OF BULGARIA
Tags гимназиални учителидобра практикамодел на обучениеобучителен курстрансфер на знаниеУниБИТ

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

An Integrative Approach to Organizing the Formation of Students’ Cognitive Independence in Conditions of Intensification of Learning Activities

Next article

Стратегии за взаимодействие с родителите – проучване сред педагогически специалисти за текущи практики и предизвикателства

Next article

Стратегии за взаимодействие с родителите – проучване сред педагогически специалисти за текущи практики и предизвикателства

Учебните планове на специалности в СУ „Св. Кл. Охридски“ с професионална квалификация учител в контекста на развитието на дигиталните компетентности

Educational Structure of the Population in Bulgaria and the Countries of Central and Eastern Europe in the Context of the Green Transition and the Youth Unemployment

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"