"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Uncategorized

Обучението по физическо възпитание и спорт за втори клас в Репуб­лика България и Кралство Норвегия

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
23-05-2024
in Uncategorized
A A

Виктория Ковчазова, Теодора Симеонова
University of Shumen “Bishop Konstantin Preslavski”

https://doi.org/10.53656/voc24-1-02

Absract. Физическото възпитание е процес, който обхваща два компонента: образователен и възпитателен. В България учебното съдържание се определя от стандарт. Знанията, уменията, отношенията, усвоени от учениците след завършване на съответна образователна степен, в конкретния случай след втори клас, са точно определени. В края на втория срок от обучението се проследява постигането на очакваните резултати. В Кралство Норвегия очакваните резултати по предмета физическо възпитание са публикувани на страницата на Дирекцията по образованието към МОН. Тук очакваните резултати за посочения по-горе клас всъщност обхващат двугодишен период – първи и втори клас. Целта на настоящия доклад е да се представи обзор на планирането, на учебното съдържание и очакваните резултати във втори клас.
Keywords: физическо възпитание, очаквани резултати, двигателни дейности, физическа активност и дееспособност

 

Log in to read the full text Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailINTERPRETATIONS OF HUMILITY IN A PEDAGOGICAL CONTEXT Default ThumbnailTHE PROBLEM OF DISCRIMINATION IN PRESCHOOL AGE AND ITS IMPACT ON CIVIC EDUCATION Default ThumbnailTeaching English Pronunciation During The Covid Pandemic Default ThumbnailSTEM APPROACH IN TEACHING MATHEMATICS IN SECOND GRADE
Tags двигателни дейностиочаквани резултатифизическа активност и дееспособностфизическо възпитание

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Pedagogy, Number 4/2024, Volume 96

Next article

Key Performance Indicators – Part 2 – Is It Really Possible for School Directors Know How well Their School is Performing

Next article

Key Performance Indicators – Part 2 – Is It Really Possible for School Directors Know How well Their School is Performing

Еврокомисар Илиана Иванова пред „Аз-буки“: Искаме да привлечем нови участници в „Хоризонт Европа“

Еврокомисар Илиана Иванова пред "Аз-буки": Искаме да привлечем нови участници в „Хоризонт Европа“

За връзката между средното и висшето образование по специалност „Съдебна администрация“ в Република България

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"