"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Uncategorized

Професионални ценности на студенти, обучаващи се за учители

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
09-11-2023
in Uncategorized
A A

Ас. д-р Мария Петкова
Sofia University

https://doi.org/10.53656/ped2023-9.5

Absract. В статията се представят резултатите от проведено емпирично изследване чрез анкета сред 123 студенти, обучаващи се за учители в Софийския университет ,,Св. Климент Охридски“. Целта на изследването е да идентифицира професионалните ценности за посочената целева група. Анализът на резултатите свидетелства за преобладаващи постмодерни и конструктивистки професионални ценности, но и колебания в ценностната ориентация относно активността на учителя и ученика в процеса. Като общопрофесионални ценности са идентифицирани отговорност, уважение, емпатия, професионализъм, адаптивност, мотивираност и търпение.
Keywords: професионално педагогическа подготовка; учители; професионални ценности

Log in to read the full text Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailExperimental Research Of Psychological Support Of Development Of Communicative Competence In High School Default ThumbnailWITH A MISSION FOR NATIONAL AND CULTURAL INDIVIDUALITY(On the Occasion of 135 Years since the Opening of the First Higher Pedagogical Course in Bulgaria (1888) Default ThumbnailВъзможности за прилагане на математическо моделиране и съвместно преподаване в stem урок по биология и здравно образование (VII клас) Default ThumbnailDeveloping Materials for Assessing Reading Literacy and Comprehension of early Graders in Bulgaria and Italy

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Digital Whiteboards as a Form of Effective Communication in Blended Learning environment

Next article

Визуализация на задачи по математика за III клас чрез анимирани сценарии в електронна среда за обучение

Next article

Визуализация на задачи по математика за III клас чрез анимирани сценарии в електронна среда за обучение

Трансформиращо учене и неформално образование

Трудните пътища на духовността в образованието: между секуларния институционализъм и неформалнитe практики за личностно самоусъвършенстване

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"