"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Filosofiya-Philosophy
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Uncategorized

University Partners in Non-Formal Education through the Prism of Students' Satisfaction in the Context of Pre-Graduate Practice

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
20-06-2024
in Uncategorized
A A

Dr. Svetlana Angelova, Assoc. Prof.
St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Turnovo
Dr. Berdzhuhi Yordanova, Assist. Prof.,
Dr. Anna Varbanova, Аssist. Prof.
Sofia University

https://doi.org/10.53656/ped2024-5s.09

Absract. This article explores the interaction of stakeholder participants within the pre-graduation field practice of students in non-formal education majors. It draws a connection between student satisfaction with university partners (base organizations and non-formal education professionals) and their role of the latter in the context of the knowledge society concept. It is argued that students’ satisfaction with the university partners is of key importance for the effectiveness of the pre-graduation field practice, and hence for building the vision of their future professional careers, and, respectively, as a prerequisite for the knowledge transfer towards and within the field of practice.
Keywords: satisfaction; students, non-formal education; pre-graduate practice; university partners; knowledge transfer

Open the full text

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailStudents from the “Non-Formal Education” Studies in the Conditions of the Internship Pre-Graduate Practice – Preparation, Introduction, Defense Default ThumbnailФизическата активност като ценност при студентите бъдещи педагози от Софийския университет „Св. Климент Охридски“ Default ThumbnailThe Pre-Graduate Practical Training of Students from the “Social Activities” Studies – Basis for their Future Professional Realization Default ThumbnailAnalysis of the Results of a Research Conducted on the Music Literacy of Students – Future Teachers
Tags неформално образованиепреддипломна практикаstudentsтрансфер на знаниеудовлетвореностуниверситетски партньори

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

The Pre-Graduate Practical Training of Students from the “Social Activities” Studies – Basis for their Future Professional Realization

Next article

Чл.-кор. проф. д.т.н. Стефан Хаджитодоров, зам.-председател на БАН: Все повече млади хора искат да работят в институтите на Академията

Next article
Чл.-кор. проф. д.т.н. Стефан Хаджитодоров, зам.-председател на БАН: Все повече млади хора искат да работят в институтите на Академията

Чл.-кор. проф. д.т.н. Стефан Хаджитодоров, зам.-председател на БАН: Все повече млади хора искат да работят в институтите на Академията

Отборът ни по хокей на трева с бронзов медал на Европейските игри „Спешъл олимпикс“

Отборът ни по хокей на трева с бронзов медал на Европейските игри „Спешъл олимпикс“

Pedagogy, Number 5s/2024, Volume 96

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Philosophy, Number 4/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 4s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 3/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 1/2024, Volume 33
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Philosophy, Number 3s/2024, Volume 33
  • Philosophy, Number 2/2023, Volume 32
  • Philosophy, Number 1/2023, Volume 32
  • Annual contents of Filosofiya-Philosophy 2022
  • Philosophy, Number 4/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 3/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 2/2022, Volume 31
  • Philosophy, Number 1/2022, Volume 31
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Philosophy, Number 4/2021, Volume 30
  • Philosophy, Number 3/2021, Volume 30

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"