Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Химия Съдържание на сп. “Обучение по природни науки и върхови технологии”, 2024

Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ и върхови технологии ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXIII, 2024

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
23-12-2024
в Съдържание на сп. “Обучение по природни науки и върхови технологии”, 2024
A A

Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ
и върхови технологии
ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ /
ГОДИНА XXXIII, 2024

NATURAL SCIENCE AND ADVANCED
TECHNOLOGY EDUCATION
ANNUAL CONTENTS / VOLUME 33, 2024

PAGES / СТРАНИЦИ
КНИЖКА 1 – 2 / NUMBER 1 – 2: 1 – 124
КНИЖКА 3 – 4 / NUMBER 3 – 4: 125 – 264
КНИЖКА 5 – 6 / NUMBER 5 – 6: 265 – 424

 

НОВИ НАУЧНО-МЕТОДИЧЕСКИ СТАТИИ / NEW SCIENTIFIC AND METHODICAL ARTICLES
7 – 16 A Joint Macro- and Microscopic Authentication Key for Pharmacognostic Analysis of Croci Sativi Stigma and Its Common Adulterants on the Bulgarian Market / Asen Stoyanov
17 – 29 Поставяне на учениците в центъра на учебния процес чрез използване на STEAM проектно базирано обучение в прогимназиален етап на обучение – методически насоки за учители [Placing Students at the Center of the Learning Process through the Use of STEAM Project-based Education in the Middle Education Stage – Methodical Guidelines for Teachers] / Станислава Йорданова / Stanislava Yordanova
30 – 37 Уроци за университетското образование – какво е полезно да заимства от училищното? [Lessons for University Education – What is Useful to Borrow from School Education?] / Катерина Сакалийска / Katerina Sakaliyska
38 – 57 Възможности за неформално екологично обучение чрез образователна програма „Околна среда“ [Opportunities for Non-formal Environmental Education through the “Environment” Education Programme] / Милка Асенова / Milka Asenova
58 – 71 STEM математическо ателие за малки и големи в обучението по математика в подготвителна група на детската градина [STEM Mathematical Workshop for Little and Big in Mathematics Training in the Preparatory Group of the Kindergarten] / Пенка Борисова / Penka Borisova
ОБРАЗОВАНИЕ: ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА / EDUCATION: THEORY AND PRACTICE
72 – 90 Приложение на графичните задачи в обучението по химия [Application of Graphical Problems in Chemistry Education] / Антоанета Ангелачева / Antoaneta Angelacheva
131 – 151 Нагласи на учениците за учене по химия: характеристики, фактори и инструменти за изследване [Student Attitudes towards Learning Chemistry: Characteristics, Factors, and Research Tools] / Мартина Евгениева / Martina Evgenieva
152 – 161 Hybrid, Blended, and Hyflex Learning as Future Models for Education /
Snejana Dineva
271 – 289 Езикова компетентност и компетентност на учениците за здравословен начин на живот – пилотно диагностично изследване в първи гимназиален етап [Literacy and Multilingual Competence and Students’ Competence for a Healthy Lifestyle – A Pilot Diagnostic Study in the First Secondary School Stage] / Надежда Райчева, Виолета Вълчева-Славчева / Nadezhda Raycheva, Violeta Valcheva-Slavcheva
290 – 306 Проучване на педагогическото мнение по отношение на екологичното образование в извънкласна и извънучилищна среда [Survey of Pedagogical opinion on environmental education in Out-of-school Environment] / Милка Асенова / Milka Asenova
307 – 328 Тестов инструментариум за диагностика на графичните знания и умения на учениците в обучението по химия [Test Tools for Diagnostics of Students’ Graphical Knowledge and Skills in Chemistry Education] / Антоанета Ангелачева / Antoaneta Angelacheva
НОВИ ПОДХОДИ / NEW APPROACHES
91 – 111 Offshore Heavy Oil Displacement Using Water Flooding: Flow Characteristics and Efficiency / Sudad H. Al-Obaidi, Wang J. Chang, Falah H. Khalaf
219 – 226 Teaching for a Sustainable Future: Case Studies from the Green Schools Project in Bulgaria / Lachezar Afrikanov
227 – 236 Ролята на Университетската ботаническа градина – София, за популяризиране и изучаване на растителното биоразнообразие
[The Role of the University Botanical Garden – Sofia, for the Promotion and Study of Plant Biodiversity] / Юлияна Атанасова / Juliana Atanassova
НЕФОРМАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ / NON-FORMAL EDUCATION
162 – 179 Неформалното образование по биология през „погледа“ на ученици, учители и родители [Non-Formal Education in Biology through the “View” of Students, Teachers and Parents] / Иса Хаджиали /
Isa Hadjiali
НОВАТА ИНФОРМАЦИОННА СРЕДА / NEW INFORMATION MEDIA
180 – 197 Видео експериментът в обучението: модел за приложението му при изучаване на химия и опазване на околната среда [The Video Experiment in Learning: A Model for Its Application in the Study of Chemistry and Environmental Protection] / Йорданка Стефанова,
Стоянка Николова, Десислава Иванова / Yordanka Stefanova, Stoyanka Nikolova, Desislava Ivanova
ЕФЕКТИВНОСТ НА ОБУЧЕНИЕТО / TEACHING EFFICIENCY
198 – 218 STEM образование: подобряване на компетентностите на учениците чрез иновации в урока „Хранене и здраве“ в V клас
[STEM Education: Enhancing Students’ Competencies through Innovations in the Nutrition and Health Lesson in 5th Grade] /
Дамяна Грънчарова, Сануш Лапандова / Damyana Grancharova, Sanush Lapandova
329 – 346 Използване на задачи в контекст по темата „Природни източници на въглеводороди“ за насърчаване на критичното мислене на учениците [Using Context-Based Tasks on the Topic of “Natural Sources of Hydrocarbons” to Promote Students’ Critical Thinking / Весела Павлова, Александрия Генджова / Vessela Pavlova, Alexandria Gendjova
ОТ ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИТЕ ЛАБОРАТОРИИ / FROM THE RESEARCH LABORATORIES
237 – 250 Evaluating the Efficacy of Water Alternating Gas Injection Technique in the Upper Jurassic Hydrocarbon Reservoirs, Considering Saturation Pressure / Meil Hofmann, Sudad H. Al-Obaidi, Wang J. Chang
347 – 361 A Study on How  Permeability Heterogeneity Influences Initial Water Cut in Undersaturated Oil Formations / Sudad H. Al-Obaidi, Meil Hofmann, Ivan P. Kamensky
ДОБРИ ПРАКТИКИ В КЛАСНАТА СТАЯ / GOOD CLASSROOM PRACTICES
362 – 374 Добри практики в обучението по природна география
[Good Practices in Teaching Physical Geography] / Георги Марков / Georgi Markov
Наука и общество / Science and Society
375 – 383 Птиците в средновековното българско изкуство [Birds in Medieval Bulgarian Art] / Златозар Боев / Zlatozar Boev
История и философия на науката / History and Philosophy of Science 
384 – 388 Scientists in Agriculture: 100 Years since the Birth of Dr. Johanna Döbereiner / Georgi Kostov
389 – 404 Изгубените лекарства: Марин Жечев – Живот и творчество
[The Lost Drugs: Marin Zhechev – Life and Work] / Даниела Начева / Daniela Natcheva
Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1-2/2024, година XXXIII Default ThumbnailСп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2024, година XXXIII Default ThumbnailСп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2024, година XXXIII

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Фондацията на Григор Димитров подкрепя дейността на „Заедно в час“

Следваща статия

България винаги е била земя на хора с напредничава мисъл

Следваща статия
България винаги е била земя на хора с напредничава мисъл

България винаги е била земя на хора с напредничава мисъл

Символиката на храната за Бъдни вечер

Символиката на храната за Бъдни вечер

Весела Коледа и успешна Нова Година!

Весела Коледа и успешна Нова Година!

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 4s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2024, година XXXIII
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на сп. Философия 2022 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2021, година XXX
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"