Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2021 Брой 7, 2021

МОН разчита на партньорства за ключовите си политики

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
17-02-2021
в Брой 7, 2021
A A

„Един от основните изводи от последните години, в които в Министерството на образованието и науката работим ежедневно за осигуряване на по-добро образование за българските деца, е, че успяхме да реализираме най-важните си политики. Този резултат е и благодарение на доброто взаимодействие с всички страни, участващи в процеса – директорите на училищата, регионалните управления на образованието, работодателските организации, синдикатите, Отрасловият съвет за тристранно сътрудничество, организации като „Образование 2030“, Българския форум на бизнес лидерите и много други.“ Това каза министърът на образованието и науката Красимир Вълчев по време на заключителното събитие на „Мениджърска академия за училищни директори“.
Министър Вълчев посочи, че ролята на училищния директор в системата на образованието е ключова за справяне с най-значимите предизвикателства. „Разчитаме на тях да създават добър климат в българските училища, като подкрепят преподавателите, а те, от своя страна, мотивират учениците си да учат със стремеж към усвояване на всички необходими умения на XXI в.
Директорите са и тези, които създават училищната общност, налагат култура на професионализъм и отдаденост. До голяма степен нашият основен приоритет – префокусирането към овладяване на компетентностния подход, зависи от доброто управление по места“, каза още министър Вълчев. По думите му директорите на училища с концентрация на деца от уязвими групи са и тези, които полагат ежедневни усилия да приобщят всяко дете към активно учене и поощряват работата за личностно развитие на учениците.
Във второто издание на Мениджърската академия се включиха 35 училищни директори от цялата страна. В рамките на 3-месечната обучителна програма те овладяха умения за управление на ефективни екипи – мотивация, успешна комуникация, делегиране на отговорности, разрешаване на конфликти, управление на времето и задачите.
Академията се провежда в партньорство със сдружение „Образование България 2030“ и Българския форум на бизнес лидерите под патронажа на министъра на образованието и науката.

Your Image Description

Свързани статии:

Още деца се върнаха в клас Малко известно за най-тачения българин Зъболекарите само с магистърска степен Великотърновска гимназия създава нови учебни предмети

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Телефон: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Адрес: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Етикети: Репортер

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Зъболекарите само с магистърска степен

Следваща статия

Великотърновска гимназия създава нови учебни предмети

Следваща статия
В ход е дигиталното обучение

Великотърновска гимназия създава нови учебни предмети

Защо „мекането“ е толкова заразно?

Има ли дума срутище в българския език?

В ход е дигиталното обучение

Още 10 млн. лв. за общежития

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 4s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2024, година XXXIII
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на сп. Философия 2022 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2021, година XXX
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"