МЕТОДИКА И ОПИТ
Alternative Approaches to Vocational Education and Training – Part 2
Dr. Phil Budgell
Education Leadership Consultancy (UK)
https://doi.org/10.53656/voc22-501alte
Abstract. In this paper, the author continues the discussion he started in Budgell (2021): Alternative Approaches to Vocational Education and Training…
ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА ДЕЙНОСТ
Счетоводното образование – подготовка на професионалисти, готови за бъдещето
Гл. ас. д-р Бистра Николова
Икономически университет – Варна
https://doi.org/10.53656/voc22-511scet
Резюме. Целта на статията е да представи резултатите от проучване на съвременните тенденции в счетоводната професия, свързани с необходимостта от придобиване на знания, умения и компетентности за постигане на успешна професионална реализация на изучаващите счетоводство в условията на бързо развитие на информационните технологии и дигитална трансформация…
Деца – игровизация – климатична грамотност
Любимка Габрова
ДГ „Калина“ – Плевен
https://doi.org/10.53656/voc22-512igra
Резюме. Авторът споделя идеите си и опита си за апробиране на образователен модел „дете – игровизация – климатична грамотност (компетентност)“ при 6 – 7-годишните деца…
Тенденции във вътрешните комуникации
Николай Кънчев
ЮЗУ „Неофит Рилски“ – Благоевград
https://doi.org/10.53656/voc22-555tend
Резюме. Светът на корпоративните комуникации активно започна да използва нови технологии, за да разпространява ефективно посланието на организацията до заинтересованите публики – както вътрешни, така и външни…
СТЪПКИ КЪМ УСПЕХА
Creative Reflection
Eng. Janneke Camps
Aeres University of Applied Sciences – Wageningen (Netherlands)
https://doi.org/10.53656/voc22-530crea
Abstract. In our floral industry trend is a very important factor. As a university we are very aware of this phenomenon…
Crossing Boundaries in International Cooperation
Eng. Jan-Willem Noom
Aeres University of Applied Sciences – Wageningen, Netherlands)
https://doi.org/10.53656/voc22-531cros
Abstract. Not only students, but also teachers in vocational (higher) education work together with people from all kinds of organizations, with different disciplines, cultures and perspectives…
Building Intercultural Awareness with Force-It62
Hinno Bel, MA
Aeres University of Applied Sciences – Wageningen (Netherlands)
https://doi.org/10.53656/voc22-532buil
Abstract. Flexibility, Openness, Respect, Cultural Empaty, Emotional Stability, Initative, Trust…