Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Професионално образование Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2022 г.

Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
19-08-2022
в Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2022 г.
A A

МЕТОДИКА И ОПИТ

Reconstructing the Mathematics Curriculum for Post-16 Students: A Comparison of the Approaches in England and Bulgaria

Dr. Phil Budgell
Education Leadership Consultancy (UK)

https://doi.org/10.53656/voc22-401reco

Abstract. A major reform of the Mathematics curriculum was published in England in 2016, implemented in 2017 and examined in 2019. In Bulgaria, the analogous reform was published in 2018, will be implemented in 2020 and examined in 2022…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Методически насоки при разработване на проектно задание по теоретични технически предмети

Доц. д-р Мая Ангелова
Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград

https://doi.org/10.53656/voc22-402meto

Резюме. Високотехнологичният свят на XXI век поставя нови изисквания пред образователните системи…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА ДЕЙНОСТ

Професионална квалификация по религия за учители нетеолози: добра практика на УниБИТ

Проф. д-р Жоржета Назърска
УниБИТ – София

https://doi.org/10.53656/voc22-402prof

Резюме. В статията се описва като „добра практика“ опитът на УниБИТ в провеждането на два курса за придобиване на допълнителна професионална квалификация „Учител по религия – ислям и неконфесионално обучение“ през уч. 2018/2019 и 2020/2021 г…

виж повече

 


СТЪПКИ КЪМ УСПЕХА

Корпоративната социална отговорност и репутацията на организацията

Николай Кънчев
Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград

https://doi.org/10.53656/voc22-405corp

Резюме. Статията разглежда ролята на дейностите на една организация в областта на корпоративната социална отговорност като инструмент за създаване и поддържане на положителен имидж, доверие и чувство за лоялност у клиентите….

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Движение и здраве – скачам, тичам и се забавлявам, но на пътя аз внимавам

Гьокджан Костадинова
Детска градина № 66 „Елица“ – София

https://doi.org/10.53656/voc22-431dvij

Резюме. Проектът е насочен към приемственост между институцията детска градина и семейството, като социална клетка на обществото…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


УЧИЛИЩЕ ЗА УЧИТЕЛИ
Днес представяме: СУ „Васил Левски“ – Елин Пелин

SТЕМ образователни практики за българския учител

Мариета Христова
СУ „Васил Левски“ – Елин Пелин

https://doi.org/10.53656/voc22-451prak

Резюме. През 2021 г. чрез НП „Изграждане на училищна STEM среда“ Министерството на образованието и науката финансира изграждане на училищни центрове с фокус върху STEM…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

STEM в класната стая

Ива Григорова
СУ „Васил Левски“ – Елин Пелин

https://doi.org/10.53656/voc22-452stem

Резюме. STEM е акроним в образованието, който означава наука, технология, инженерство и математика, но STEM обучението се простира отвъд тези технически области и е неразделна част от ежедневието ни…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Ученическото самоуправление през погледа на един психолог

Борислава Петрова
СУ „Васил Левски“ – Елин Пелин

https://doi.org/10.53656/voc22-453ucen

Резюме. В началото на 90-те години на ХХ век в училищната система на България се прилага стратегия на ученическо самоуправление чрез Ученическия съвет…

виж повече

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Ученическото самоуправление през погледа на един психолог

Следваща статия

Предикатите за състояние от гледна точка на фазисната деривация: българско-руски паралели

Следваща статия

Предикатите за състояние от гледна точка на фазисната деривация: българско-руски паралели

Тональные контуры русских да-нет-вопросов в условиях болгарской интерференции

Werbung Im Wirtschaftsdeutsch-Unterricht

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 4s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2024, година XXXIII
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на сп. Философия 2022 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2021, година XXX
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"