Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2023

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-11-2023
в Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2023
A A

Умението за работа с научни документи като възможност за академичен растеж

Яна Р. Донева, Вяра П. Ангелова
Библиотека на Икономическия университет – Варна

„Съвременната библиотека не се ограничава до книги и медии. Тя е място за учене, сътрудничество и активно творчество.“
Wirtschafts Woche

https://doi.org/10.53656/str2023-6-1-the

Резюме. Статията представя проекта „Умението за работа с научни документи като възможност за академичен растеж“, който се осъществи в Икономическия университет – Варна…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Центрове за високи постижения и реализиране на стратегическите приоритети за развитие на умения в професионалното образование и обучение

Доц. д-р Силвия Цветанска
Софийски университет „Св. Климент Охридски“
Иванка Михайлова-Димитрова
Център за развитие на човешките ресурси

https://doi.org/10.53656/str2023-6-2-cen

Резюме. В статията се коментира европейското измерение в професионалното образование и обучение чрез приложение на инициативата за центрове за високи постижения…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Юридическото образование като фактор за обществена сигурност

Проф. д.н. Мария Нейкова
Бургаски свободен университет

https://doi.org/10.53656/str2023-6-3-leg

Резюме. Сигурността в съвременното общество означава много повече от защита на територията и суверенитета. Динамиката на съществуващите и на възникващите нови заплахи в съвременния свят изисква гарантиране на сигурност в обществото…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Контролираната тревожност в академична среда като стимул за креативност и иновативност на студентите

Гл. ас. д-р Силвия Белоева, проф. д.н. Диана Антонова
Русенски университет „Ангел Кънчев“

https://doi.org/10.53656/str2023-6-4-con

Резюме. Стресът е естествено човешко състояние, продуциращо реакция, която под­тиква индивидите да се справят с предизвикателствата и заплахите в живота си…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Теоретичен модел за формиране на професионална чуждоезикова компетентност на специалисти в областта на спа и уелнес услугите

Доц. Лeйла Димитрова, доц. Лилия Дончева
Национална спортна академия „Васил Левски“

https://doi.org/10.53656/str2023-6-5-mod

Резюме. Проблемът с качеството на кадрите в туризма е един от най-съществените при сертифицирането на обектите в СПА и уелнес индустрията. Ефективността и ползата от предлаганите продукти до голяма степен зависят от знанията и уменията на лицата, заети в този бранш…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Implementation of motor complexes based on specialized application system blaze-pod trainer

DSc. Darinka Ignatova, Assist. Prof.
Department for Information and
In-Service Training of Teachers – University of Sofia

https://doi.org/10.53656/str2023-6-6-imp

Abstract. The current material focuses on the creation of a new technology for the development of motor quality, agility and improvement of general motor condition through an author’s set of motor exercises based on the specialized Blaze-Pod Trainer application and verification of its practical effectiveness….

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Заключителна кръгла маса по проект „Социални и педагогически аспекти на проблема за употребата на психоактивни вещества“

Доц. д-р Тони Манасиева
Софийски университет „Свети Климент Охридски“,
Факултет по педагогика

https://doi.org/10.53656/str2023-6-7-fin

Резюме. Рецензията представя оценъчно заключителна дейност в интерактивен формат по научноизследователски проект с авторски резултати на преподаватели и студенти от Факултета по педагогика на СУ „Св. Климент Охридски“…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Семинар „Насоки за успешно публикуване на научни изследвания в авторитетни списания“

Д-р Албена Симова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“;
Национално издателство за образование и наука „Аз-буки“

https://doi.org/10.53656/str2023-6-8-wor

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2023, година XXXI Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2023, година XXXI Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2023, година XXXI Default ThumbnailГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Министър Галин Цоков: Средствата за децата със специални потребности нарастват със 7% през 2024 г.

Следваща статия

Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2023, година XXXII

Следваща статия

Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2023, година XXXII

Постигнато е съгласие за заплатите  на университетските преподаватели

Обявяват Рейтинговата система на висшите училища за 2023 г.

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 4s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2024, година XXXIII
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на сп. Философия 2022 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2021, година XXX
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"