Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Innovative Conception, Policy and Strategy for Education and Training for Proactive Cyber Counterintelligence and Defence

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
06-11-2025
в Uncategorized
A A

Petar E. Manev

University of Library Studies and Information Technologies

https://doi.org/10.53656/str2025-5-6-inn

Abstract. The article presents an innovative conception, policy and strategy for education and training for proactive cyber counterintelligence and defense. The research concentrates around complexity and problematics of modern day cyber operations, exercise and preparedness for counterintelligence and defense. The article also exposes current challenges in the cybersecurity domain with regards to planning, preparing, training, execution and training feedback level of successful cyber exercises. The article reviews the gaps found in current cyber concepts for education and training strategies. Based on the long term participation in the largest live fire international cyber exercises and having rich experience and knowledge on the matter the author provides perspective for a new approach for addressing some of the existing gaps in cyber preparedness via way of proposing innovative conception, policy and strategies education and training for proactive counterintelligence and defense, addressing existing nowadays weaknesses during training, planning and execution of cyber operations preparedness scenarios.

Keywords: innovation, policy, education, training, cyber security, cyber-attack, cyber defense, early detection strategies

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailModern Scientific Proactive Cyber Counterintelligence Strategies for Advanced Persistent Threats Early Warning Default ThumbnailThe Science of Upbringing, Training and Education – Historical Review, Etymological Research and Interpretation of Pedagogical Concepts Default ThumbnailInnovation, Technical Progress and Economic Development Default ThumbnailИзчезнали софийски сгради и паметта за столичния благодетел Иван Денкоглу
Етикети: cyber defensecyber securitycyber-attackearly detection strategieseducationinnovationpolicytraining

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Artificial Intelligence (AI) as an Opportunity for Enhancing the Competitiveness of the Restaurant Business through Innovative Modules (IM)

Следваща статия

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2025, година XXXIII

Следваща статия

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2025, година XXXIII

Вестник „Аз-буки“ – брой 44/2025 г.

Вестник „Аз-буки“ – брой 44/2025 г.

Акад. Николай Витанов, зам.-министър на образованието и науката: Повече родни таланти избират българските висши училища

Акад. Николай Витанов, зам.-министър на образованието и науката: Повече родни таланти избират българските висши училища

Вашият коментар Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 3/2025, година XXXIV
  • Сп. „Философия“, книжка 2s/2025, година XXXIV
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2025, година XXXIV
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 4s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2024, година XXXIII
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на сп. Философия 2022 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2022, година XXXI

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"