Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Иновации в политиката и стратегията за образование и обучение в сферата на националната сигурност

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
24-06-2025
в Uncategorized
A A

Катя Манева

Университет по библиотекознание и информационни технологии

https://doi.org/10.53656/str2025-3-8-ino

Резюме. Статията представя изследване на иновациите в политиката и стратегията за образование и обучение в областта на националната сигурност, базирано на мултидисциплинарен теоретичен подход: обща теория за системите; общо обучение за държавата; общо обучение за безопасност; защита на стратегическите интереси на държавата. Фокусът на изследването е върху концептуалното ниво на трите сценария на функциониране на социалната система: номинален, авариен и катастрофален. Изследването показва, че иновациите в политиката и стратегията за образование и обучение в областта на националната сигурност трябва да бъдат съобразени със спецификата на външните и вътрешните характеристики на средата, в която функционира държавата. Въз основа на това са представени специфичните концептуални виждания за иновации в номинален, авариен и катастрофален режим на функциониране на държавата като сложна социална система.

Ключови думи: иновации; политика; стратегия; образование; национална сигурност

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailОбразователни (транс)формации след COVID-19 – промени и възможности Default ThumbnailВлияние на образованието и човешкия капитал върху формалната и неформалната икономика Default ThumbnailТеоретичен модел за интердисциплинарност в обучението по баскетбол в професионалната подготовка по физическо възпитание и спорт Default ThumbnailПредприемачество и иновации в публичния сектор: правна рамка и перспективи за публичните предприятия в България
Етикети: иновациинационална сигурностобразованиеполитикастратегия

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Изследване отношението на учениците към учебния предмет биология и здравно образование и начина на преподаване в края на прогимназиалния етап на обучение

Следваща статия

For Some Technology-Driven Novelties in the International Human Resource Management

Следваща статия

For Some Technology-Driven Novelties in the International Human Resource Management

Счетоводната професия в дигиталната ера – много повече творческа

Психоаналитикът проф. Моника Богданова: Ученето е усилие, а в последните години се сведе до забавление

Психоаналитикът проф. Моника Богданова: Ученето е усилие, а в последните години се сведе до забавление

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 4s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2024, година XXXIII
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на сп. Философия 2022 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2021, година XXX
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"