Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Managing a Positive and Life-Skills Development in the School-Based Curricula: a Literature Review on the Sustainable Education

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
25-11-2024
в Uncategorized
A A

Dr. Lindita Durmishi, Assoc. Prof.,
Dr. Ardian Durmishi
“Aleksander Xhuvani” University
Prof. Milena Filipova
South-West University “Neofit Rilski”
Dr. Silva Ibrahimi
Albanian University

https://doi.org/10.53656/str2024-5-1-man

Abstract. The current paper aims to give a comprehensive exploration of the Life Skills resources and sustainable development and the effectiveness of programs in the general development and positive identity of students in the Albanian educational system. The method used for this study is qualitative with a focus on literature review. Qualitative results revealed that increasing a positive development profile for students in schools impacts decision-making, effective development of interpersonal relations, self-awareness, and emotional management in a life-long education process. The current literature review analysis made us reflect that social support, social competencies, positive identity, and empowerment are the assets with the most specific weight and the highest clinical significance as a form of students’ positive development profile to be considered in future school curricula.

Keywords: positive development, positive identity, developmental profile, students, sustainable education

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailDigital (Non)reality: Pedagogical Approaches to Involving “Alpha” Children in the Digital World Default ThumbnailProject “Educational and Rehabilitation Hub” in the Conditions of War and Post-War Times: the Alternative Model Default ThumbnailGeoGebra Impact in Avoiding Common Mistakes Students Make in Handling Exponential Functions Default ThumbnailИнтегриране на музика в езиковото обучение
Етикети: developmental profilepositive developmentpositive identitystudentssustainable education

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

България и Виетнам ще продължат сътрудничеството си в образованието

Следваща статия

Проучване ролята на образованието за икономическото развитие на регионите в България

Следваща статия

Проучване ролята на образованието за икономическото развитие на регионите в България

Application of the Competency Model in Business Administaration Higher Education in Horizon 2030

Verbal Aggression as a Product of the Minimized or Missing Functions of Social Intelligence

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 4s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2024, година XXXIII
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на сп. Философия 2022 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2021, година XXX
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"