Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Съдържателни измерения на възпитателния профил на социалния педагог

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
19-07-2024
в Uncategorized
A A

Доц. д-р Александър Ранев
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-6.03

Резюме. Статията е насочена към изясняване на един от съществените аспекти в професионалния профил на социалния педагог, а именно неговата възпитателна роля и функции. Работата на социалния педагог е насочена предимно към подпомагане на хора, групи, общности в риск в посока подобряване качеството на живот, социалното включване, себереализацията. Поради това и подготвеността на специалистите за осъществяване на възпитателна подкрепа е от ключово значение за тяхната успешност. В статията са разгледани различни подходи за структуриране профила на социалните педагози, включващ философия, компетентност и култура, като въз основа на теоретични и емпирични данни са аргументирани техните съдържателните елементи.
Ключови думи: социален педагог, възпитание, възпитател, професионален профил, социална педагогика

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСоциалната педагогика в ХХІ век – в търсене на идентичност и метанаучни измерения Default ThumbnailСоциалната педагогика в Германия – съвременни проблеми и тенденции Default ThumbnailПриемна грижа за деца със специални образователни потребности (Поглед на социални работници и студенти педагози Default ThumbnailExistential Functions Of Mentalization In Asian Civilizations
Етикети: възпитаниевъзпитателпрофесионален профилсоциален педагогсоциална педагогика

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Социалната педагогика в Германия – съвременни проблеми и тенденции

Следваща статия

Насоки за педагогическите съветници в борбата им за предотвратяването на кибертормоза в училище

Следваща статия

Насоки за педагогическите съветници в борбата им за предотвратяването на кибертормоза в училище

Levels of Self-Educational Activity of Students of Humanitarian Faculties of the University

The Science of Upbringing, Training and Education – Historical Review, Etymological Research and Interpretation of Pedagogical Concepts

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 4s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2024, година XXXIII
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на сп. Философия 2022 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2021, година XXX
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"