Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. “Педагогика”, 2024 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 9/2024, година XCVI

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
06-11-2024
в Съдържание на сп. “Педагогика”, 2024 г.
A A

Българският проект за забавачница (1874) (В опит за актуален коментар на познавателните възможности)

Доц. д-р Блага Джорова,
Галя Стефанова
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-9.01

Резюме. Поводът за изследването е 150-ата годишнина на уникалната българска забавачница, а целта е актуализиране идеите на Драган Цанков за предучилищно възпитание и образование в светлината на съвременната предучилищна теория и практика…

виж повече

 

 

 

Изкуственият интелект в образованието на бъдещето

Проф. д.н. Наталия Витанова
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-9.02

Резюме. В тази статия е направен опит да се опишат възможностите на изкуствения интелект в сферата на образованието…

виж повече

 

 

 

 

Analysis and Improvement of Video Learning Resources in Small-scale Learning Scenarios

Mr.. César Córcoles,
Dr. Laia Blasco-Soplon,
Dr. Germán Cobo Rodríguez,
Dr. Ana-Elena Guerrero-Roldán
Open University of Catalonia (Spain)

https://doi.org/10.53656/ped2024-9.03

Abstract. The advent of ICT in education has allowed teachers to introduce the use of learning resources in new formats, such as video…

виж повече

 

 

 

 

Интегриране на образователен подход stem в средното училище – предизвикателства, възможности и перспективи

Доц. д-р Нели Димитрова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-9.04

Резюме. В статията се представят исторически основания за навлизане на STEM подход в българското средно училище…

виж повече

 

 

 

 

Проблеми и решения при изграждане на алгоритмично мислене у децата от предучилищна възраст

Доц. д-р Десислава Баева
Петър Иванов
Русенски университет „Ангел Кънчев“

https://doi.org/10.53656/ped2024-9.05

Резюме. Настоящата статия се фокусира върху проблемите, с които се сблъскват съвременните педагогически специалисти в детските градини по време на различните ситуационни единици, чиято цел е развитие на алгоритмичното мислене в предучилищна възраст…

виж повече

 

 

 

Inspiring Change in English Language Teacher Education: Integrating 21st Century Skills and Critical Pedagogy

Dr. Juan Manuel Castro-Carracedo
Pontifical University of Salamanca (Spain)

https://doi.org/10.53656/ped2024-9.06

Abstract. This paper examines the integration of 21st-century pedagogical competencies and Critical Pedagogy in English language teacher training through the INSPIRE (INnovative Strategies in Pedagogy for Inclusive Reflective English-teaching) Program at a Spanish university…

виж повече

 

 

 

 

Using Digital Educational Technologies to Promote Intercultural Interaction of the Future Economists in the Educational Environment

Dr. Oksana Tynkaliuk, Assoc. Prof.,
Dr. Vira Chornii, Assoc. Prof.
Ivan Franko National University of Lviv (Ukraine)
Dr. Oksana Kutsa, Assoc. Prof.,
Dr. Mariana Karanevych, Assoc. Prof.
Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University (Ukraine)

https://doi.org/10.53656/ped2024-9.07

Absract. The manuscript delineates the integration of digital technologies and intercultural interaction mechanisms within contemporary multicultural educational settings…

виж повече

 

 

 

 

Дидактически аспекти за развитие на творческите умения на учениците в четвърти клас

Доц. д-р Ива Стаменова
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-9.08

Резюме. Темата за творческите умения буди интереса на редица методици и изследователи, разработващи и апробиращи в практиката свои идеи, насочени към стимулиране развитието на творческите умения в началното училище…

виж повече

 

 

 

 

The Issue of Extraordinary Talent in the Residential Childcare Institution: Giftedness or Dual Exceptionality?

Dr. Alois Daněk
AMBIS University (Czech Republic)

https://doi.org/10.53656/ped2024-9.09

Abstract. The residential childcare setting is not commonly associated with the phenomenon of exceptional talent. The main aim of this paper is to present to the professional community the results of research that has explored the domains of giftedness and the domain of dual exceptionality in residential childcare setting…

виж повече

 

 

 

 

Доброволчеството като възможност за осигуряване на равен достъп до образование за всички (Резултати от проучване мнението на учители и студенти)

Доц. д-р Стефан Милетиев
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-9.10

Резюме. Въз основа на данни от проучване мнението на учители и студенти се анализират възможностите на доброволчеството за подпомагане на работата с деца и ученици със специални образователни потребности…

виж повече

 

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 5/2024, година XCVI Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 5s/2024, година XCVI Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 6/2024, година XCVI

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Сп. „Педагогика“, книжка 9s/2024, година XCVI

Следваща статия

Арт свят в Белене

Следваща статия
Арт свят в Белене

Арт свят в Белене

Издателство „Аз-буки“ със семинар в УНСС за публикуване на научни изследвания

Издателство „Аз-буки“ със семинар в УНСС за публикуване на научни изследвания

2,7 млн. лв. за стипендии в училища отличници

В Министерския съвет: 2,5 млн.лв. за таланти и съвременни кабинети

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 4s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2024, година XXXIII
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на сп. Философия 2022 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2021, година XXX
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"