Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. „Педагогика“, 2022 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 9/2022, година XCIV

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
28-11-2022
в Съдържание на сп. „Педагогика“, 2022 г.
A A

НЕФОРМАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ И УСТОЙЧИВОСТ

Кризи и резилианс в образованието. За ползите и поуките от една пандемия

Проф. д-р Силвия Николаева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-9.01

Резюме. Статията представя резултатите и изводите от проведено смесено изследване на стратегиите и практиките за резилианс в образованието в условията на кризисни ситуации…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Трансгресивно-синергично кариерно развитие в „неформално образование“ в университета

Проф. д.п.н Яна Рашева-Мерджанова,
проф. д.п.н. Моника Богданова,
доц. д-р Илиана Петкова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-9.02

Резюме. Трансгресивната идея и подход са вече припозната парадигма и в естествените, и в социалните науки…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Дигитално учене и неформално образование в свързаността си за изграждане на приобщаваща учебна среда

Доц. д-р Светлана Ангелова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“ – Филиал Враца

https://doi.org/10.53656/ped2022-9.03

Резюме. Статията представя теоретичен анализ на изграждането на приобщаваща учебна среда в полето на подкрепата на личностното развитие на ученика в средното училище…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Cоциално-педагогически виждания на студентите от специалност „Социални дейности“ в Софийския университет „Св. Климент Охридски“

Гл. ас. д-р Атанас Генчев
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-9.04

Резюме. Настоящата статия прави кратък литературен обзор на социалната работа по проект като метод и връзката на социалната работа, формалното и неформалното образование в социално-педагогическите проекти…

виж повече

 

 

 

 

Развитие на професионалните умения на бъдещите педагози чрез дейности в студентския клуб „Мисия учител“

Гл. ас. д-р Златина Димитрова
Бургаски свободен университет

https://doi.org/10.53656/ped2022-9.05

Резюме. Изследвания на редица водещи учени показват, че извънаудиторната заетост на студентите е най-силната страна на съвременното висше образование…

виж повече

 

 

 

 

Дигитални алтернативи за обогатяване на неформалните образователни дейности за деца и младежи чрез създаване на интерактивна онлайн платформа

Васил Ставрев
„Oнсайтс груп“ ЕООД
Йордан Дянков
Община Варна

https://doi.org/10.53656/ped2022-9.06

Резюме. В доклада се търсят ползите и възможните решения на проблемите, породени от глобалната епидемична криза, чрез онлайн инструмент, разработен с цел предоставяне на качествена програма за членовете на Организацията на българските скаути.

виж повече

 


ЕЛЕКТРОННО ОБУЧЕНИЕ

Опитът в електронното обучение на студенти и преподаватели като фактор за формиране на отношения и нагласи към неговите възможности и ограничения (уроци от пандемията COVID-19)

роф. д-р Румяна Пейчева-Форсайт,
доц. д-р Любка Алексиева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-9.07

Резюме. Наложилото се поради пандемията от COVID-19 преминаване към извънредно онлайн дистанционно обучение създаде огромни предизвикателства към повечето от преподавателите и студентите във висшите училища в целия свят…

виж повече

 

 

 

 

Университетската дигитална хуманитаристика след 2020 година. Наблюдения и предварителни изводи

Проф. д-р Ренета Божанкова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-9.08

Резюме. Изследването представя различни аспекти от развитието на университетските програми и курсове по дигитална хуманитаристика с фокус върху опита от пандемичния период…

виж повече

 

 

 

 

Електронно дистанционно обучение на студенти по специална педагогика по дисциплини с практическа насоченост (брайл и ориентиране и мобилност)

Проф. д.п.н. Мира Цветкова-Арсова
Гл. ас. д-р Маргарита Томова
Софийски университет „Свети Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2022-9.09

Резюме. Настоящото изследване представя резултатите от анкетно проучване сред студенти в бакалавърска степен по специална педагогика в редовно и задочно обучение, преминали изцяло в електронна и дистанционна форма обучението си, по две силно практически учебни дисциплини – брайл и ориентиране и мобилност, изучаващи се като задължителни в V и VII семестър…

виж повече

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 3s/2022, година XCIV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 6/2022, година XCIV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 7/2022, година XCIV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 8/2022, година XCIV

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Електронно дистанционно обучение на студенти по специална педагогика по дисциплини с практическа насоченост (брайл и ориентиране и мобилност)

Следваща статия

Магдалена Гигова, радиоводещ: Радиото е тръпка, която не умира

Следваща статия
Магдалена Гигова, радиоводещ: Радиото е тръпка, която не умира

Магдалена Гигова, радиоводещ: Радиото е тръпка, която не умира

Родни школа’ със силни екопослания

Родни школа' със силни екопослания

В ход е дигиталното обучение

Търси се най-красивото писмо до Дядо Коледа

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 4s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2024, година XXXIII
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на сп. Философия 2022 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2021, година XXX
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"