Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Characteristics and Components of the Cyber Hygiene as a Subclass of Cyber Security in Military Environment and Educational Issues

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
07-04-2023
в Uncategorized
A A

Prof. Boyan Mednikarov, DSc. Prof. Yuliyan Tsonev
Dr. Borislav Nikolov, Prof. Andon Lazarov, DSc.
Nikola Vaptsarov Naval Academy

https://doi.org/10.53656/str2023-2-3-cha

Abstract. In the present study based on the main characteristics and components of the cyber hygiene as a subclass of the cyber security, educational challenges on the cyber hygiene in military area are considered. Based on institutional experience in the scope of the cyber security in the digital environment, a sequence of activities to keep resilient and reliable cyber hygiene in army organizations are analyzed and recommended. Definitions of basic cyber hygiene characteristics are suggested. Cyber hygiene software issues and institutional information security controls are discussed. A malware infection as main cyber hygiene concern is analyzed. Fundamental cyber hygiene instructions to ensure military Internet users and institutions stay protected are defined. Exemplary curriculum for education of military staff with basic themes is presented.
Keywords: Cyber hygiene; Cyber security; Cyber hygiene’s instructions

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailQuestioning the Role of Moral AI as an Adviser Within the Framework of Trustworthiness Ethics Default ThumbnailТеоретичен модел за формиране на медийна грамотност чрез извънкласни форми на работа на ученици в етапа I – IV клас Default ThumbnailСравнителен анализ на нагласите на преподаватели и студенти към платформата за дистанционно обучение Moodle в контекста на пандемията от COVID-19 Default ThumbnailНагоре по стълбата на четенето

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Съвременни аспекти в обучението по съдебна администрация в контекста на дигитализацията на образователния процес

Следваща статия

Социално приобщаване на непридружени непълнолетни мигранти в България – постижения, предизвикателства и алтернативи

Следваща статия

Социално приобщаване на непридружени непълнолетни мигранти в България – постижения, предизвикателства и алтернативи

Модел за изследване на социокултурна среда за постигане на по-ефективна организация и управление на процеса на учене и участие на деца и ученици, принадлежащи към уязвими общности

Продължаващото професионално обучение в България – основни аспекти и характеристики

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 4s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2024, година XXXIII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2024, година XXXIII
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 3s/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на сп. Философия 2022 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2021, година XXX
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"