Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Философия
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Влияние на социалната изолация върху нивото на резилианс на обучаемите във ввму „н. Й. Вапцаров“

в Uncategorized

Ас. д-р Росица Недева
Висше военноморско училище „Никола Й. Вапцаров“

Резюме. COVID-19 затвори хората по домовете им, но за една малка част от обществото преживя наложения период на изолация в учебна и служебна среда. Какви са ефектите на социалната изолация върху хората, тепърва ще се установи (Baturov & Ruseva 2021). Доколко средата – родители, приятели, общество, колеги, оказва влияние върху по-успешното справяне със стреса и подпомага личностната устойчивост, също ще се установява в бъдеще. Проведеното изследване проследява динамиката в нивата на резилианс на курсантите на три етапа: преди наложената карантина, по време на карантината и след приключването ѝ. Резултатите показват доколко военната среда подпомага справянето с негативните страни на социалната изолация чрез оказване на социална подкрепа и формиране на умения за справяне. Проследява се развитието на резилианса като способност за саморегулация и социална подкрепа в период на криза.
Ключови думи: ниво на резилианс; COVID-19; социална подкрепа; устойчивост; саморегулация

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

История на транзакционния анализ в българия

Следваща статия

Сп. „Философия“, книжка 3/2021, година XXX

Следваща статия

Сп. „Философия“, книжка 3/2021, година XXX

Impact Of Engine Room Simulator As A Tool For Training And Assessing Bsmare Students' Performance In Engine Watchkeeping

The Challenges Of Teaching English To The Marine Electrical Engineering Students

Последни публикации

  • Сп. „Философия“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2021 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2021, година XXX
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2021, година XXX
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2021, година XXX
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2021, година XXX
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2020 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2020, година XXIX
  • Сп. „Философия“, книжка 3/2020, година XXIX
  • Сп. „Философия“, книжка 2/2020, година XXIX
  • Сп. „Философия“, книжка 1/2020, година XXIX
  • Годишно съдържание на сп. „Философия“, 2019 г.
  • Сп. „Философия“, книжка 4/2019, година XXVIII
  • Изграждане на толерантност и умения за общуване чрез техниките на фототерапия
  • Американският неореализъм и съзнанието
  • Kant’s System of Judgments
  • Colonialism, Ethnicity and the Quest for Community Development in Africa
  • Постиндустриален капитализъм, колективна идеология и обществото на алтернативната истина
  • Paradigms of Cinema Communication – Constellations in the Field of Cinema Art
  • Академичната автономия в контекста на съвременната университетска идея – философски и правни аспекти
  • Psychoanalytic Education and its Place in the Modern System of Education and Training
  • Древноиндийският философ Бхартрихари за първи път на български език
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG